Atald Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har fått en skoleoppgave jeg ikke kan finne noe svar på, hvorfor er East is East bare bannlyst i Egypt og ingen andre lignende land? Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 sansyneligvis bare fordi dei har strenge regler, og at det er mot relgiøse lover å gjere narr av religionen på den måten? Uansett, ein artig film Lenke til kommentar
modin Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har fått en skoleoppgave jeg ikke kan finne noe svar på, hvorfor er East is East bare bannlyst i Egypt og ingen andre lignende land? Den er nok bannlyst i andre land også, men det er snakk om land som i utgangpunktet ikke er åpne og derfor er alle filmer annet enn de som blir godkjent bannlyst. Jeg tror ikke du får sett filmen i Iran og Saudi-Arabia heller, men det er ikke noe overaskende liksom. Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Jeg kjenner ikke spesifikt til saken, men vil tippe tro the Muslim Brotherhood har hatt en finger med i spillet. Det er uansett viktig å forstå dem for å forstå Egyptisk politikk, som er bakgrunnen for bannlysningen av filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå