Gå til innhold

kordan skal eg få overtalt pappa til å kjøpe nytt skjerkort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bla opp for et nytt selv og ikke oppfør deg som en bortskjemt drittunge :D

takker for støtten

eg er møkka blakk

GEEEEEEEEZ...........utnytt gubben så lenge han lever for svarte....

så jeg støtter deg fult ut i din pengesøken hos din far.

Lenke til kommentar

Om han også bruker datamaskinen kan du jo prøve med at tekst blir lettere å lese (bedre 2d kvalitet) på det nye kortet. Uansett hva du måtte kjøpe blir det bedre enn MX kortene... Det er jo noe produktivt, og fornuftig over god 2d.

Lenke til kommentar
Ikke vondt ment altså, men dette stinker fjortiss! Hehe.

Neida, fra spøk til revolver; Viss det er så at du har et dårlig skjermkort, så får du bare prøve å forklare at det nye vil gi mye bedre ytelse i spill osv.

Tror du han(Pappa) bryr seg om det, det funker jo det han har. Nei min venn, nalle må bare spare noen kroner til et nytt. GF4 ti4200 koster ca 1200kr.

Lenke til kommentar

Trusler.

Si at du vil begynne med røyking og drikking, og at du ikke skal ta deg av han når han blir gammel. Si at du skal begynne å vanke med satanister, og starte med diverse ritualer på rommet ditt.

Og for al del ikke ta et nei for et nei... Hvorfor ordet er ikke der til ingenting, og ordet "ikke faen" er også kjekt og ha"...

Hvis du taper en diskusjon, si at du skal huske dette...

At han kommer til å angre...

Men hvis du har lyst å være snill og grei, bare spørr han hva du må gjøre får å få et nytt kort, og at du definnitivt trenger et nytt kort

Lenke til kommentar

hm.. trodde ikke det var så mange drittunger her. men, man lærer så lenge man lever..

hvis din far ikke vil kjøpe et nytt skjermkort til deg, så aksepter det, og bruk heller være-sint-på-pappa-energien til å få deg en jobb og tjene dine egne penger, og kjøpe ditt eget jævla kort.

du får deg et gf3-ti500 eller radeon 8500 til under tusenlappen, og for 500 mer får du gf4 ti4200 eller radeon 9500.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Drittunger?

Er vi litt overlegen i dag, psilocybe?

vil ikke kalle det overlegent å mislike drittunger som ikke får alt de peker på. hvis du ikke tjener penger selv, så får du bare innfinne deg med at den som forsørger deg ikke nødvendigvis vil gi deg et skjermkort, sånn helt uten videre.

og, nei, jeg var ikke "overlegen" bare den dagen, jeg er sånn hele tiden. sammenlignet med diverse andre land, har nordmenn det alt for bra. du dør ikke om du ikke får et bedre skjermkort.

Hvis du taper en diskusjon, si at du skal huske dette...

At han kommer til å angre...

det er snakk om et skjermkort, ikke at han skal adoptere deg bort, eller sage av deg beina for å selge dem til sultne asiater.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...