nalle Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 vel overskriften seier alt eg sitter med gf2 mx400 :oops: og synest at de er ganske lite fortiden. min pappa er ein ganske sta persjon som hater det som heiter pc utvikling trenger hjelp!!! Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Fortell pappa'n din at deres eksisterende skjermkort kan begynne å brenne. Legg ut om at det er flere PC'er som har tatt fyr når skjermkortet har blitt noen år... :wink: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Bla opp for et nytt selv og ikke oppfør deg som en bortskjemt drittunge Lenke til kommentar
nalle Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Bla opp for et nytt selv og ikke oppfør deg som en bortskjemt drittunge takker for støtten eg er møkka blakk Lenke til kommentar
ripset Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Bla opp for et nytt selv og ikke oppfør deg som en bortskjemt drittunge takker for støtten eg er møkka blakk Jobbe, jobbe , jobbe for pengene. Det må far din. :wink: Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Bla opp for et nytt selv og ikke oppfør deg som en bortskjemt drittunge takker for støtten eg er møkka blakk GEEEEEEEEZ...........utnytt gubben så lenge han lever for svarte.... så jeg støtter deg fult ut i din pengesøken hos din far. Lenke til kommentar
ZubZerO Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ikke vondt ment altså, men dette stinker fjortiss! Hehe. Neida, fra spøk til revolver; Viss det er så at du har et dårlig skjermkort, så får du bare prøve å forklare at det nye vil gi mye bedre ytelse i spill osv. Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Om han også bruker datamaskinen kan du jo prøve med at tekst blir lettere å lese (bedre 2d kvalitet) på det nye kortet. Uansett hva du måtte kjøpe blir det bedre enn MX kortene... Det er jo noe produktivt, og fornuftig over god 2d. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Ikke vondt ment altså, men dette stinker fjortiss! Hehe.Neida, fra spøk til revolver; Viss det er så at du har et dårlig skjermkort, så får du bare prøve å forklare at det nye vil gi mye bedre ytelse i spill osv. Tror du han(Pappa) bryr seg om det, det funker jo det han har. Nei min venn, nalle må bare spare noen kroner til et nytt. GF4 ti4200 koster ca 1200kr. Lenke til kommentar
Sivert Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 si at skjemkortet er infisert med det veldig farlige dynamit-harry viruset som sprenger hele pcen hvis du ikke bytter ut kortet innen en uke Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Bla opp for et nytt selv og ikke oppfør deg som en bortskjemt drittunge takker for støtten eg er møkka blakk Spar på uke pengene då? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 kjøp selv! Du har ikke penger sier du? Vel jobb litt og spar ukelønna di. Om du ikke vil/klarer å skaffe deg en jobb som avisbud elns så har kanskje mamma noen arbeidsoppgaver til deg? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Det er veldi enkelt.Start opp pc'en...hent en magnet...hold magneten intill ram-brikkene på skjemkortet til det skjer noe. Og så sier du til din pappa at skjermkortet er ødelagt og at du trenge nytt. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 Eller du kan fortelle om alle finessene med et nytt skjermkort, feks at du kan koble det til tven samtidig som du får sammebilde på skjermen, eller at alle spila blir ubrukelig uten nytt skjermkort... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det er veldi enkelt.Start opp pc'en...hent en magnet...hold magneten intill ram-brikkene på skjemkortet til det skjer noe. Og så sier du til din pappa at skjermkortet er ødelagt og at du trenge nytt. Må ikke lære vekk slik ting b|real, det kan missbrukes Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Trusler. Si at du vil begynne med røyking og drikking, og at du ikke skal ta deg av han når han blir gammel. Si at du skal begynne å vanke med satanister, og starte med diverse ritualer på rommet ditt. Og for al del ikke ta et nei for et nei... Hvorfor ordet er ikke der til ingenting, og ordet "ikke faen" er også kjekt og ha"... Hvis du taper en diskusjon, si at du skal huske dette... At han kommer til å angre... Men hvis du har lyst å være snill og grei, bare spørr han hva du må gjøre får å få et nytt kort, og at du definnitivt trenger et nytt kort Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 hm.. trodde ikke det var så mange drittunger her. men, man lærer så lenge man lever.. hvis din far ikke vil kjøpe et nytt skjermkort til deg, så aksepter det, og bruk heller være-sint-på-pappa-energien til å få deg en jobb og tjene dine egne penger, og kjøpe ditt eget jævla kort. du får deg et gf3-ti500 eller radeon 8500 til under tusenlappen, og for 500 mer får du gf4 ti4200 eller radeon 9500. Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Drittunger? Er vi litt overlegen i dag, psilocybe? Kanskje det beste er å få sseg en jobb, og så kjøpe kortet selv, men gutten spurte om hvordan han kunne overtale faren sin, ikke hvordan skaffe seg penger til et... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Drittunger? Er vi litt overlegen i dag, psilocybe? vil ikke kalle det overlegent å mislike drittunger som ikke får alt de peker på. hvis du ikke tjener penger selv, så får du bare innfinne deg med at den som forsørger deg ikke nødvendigvis vil gi deg et skjermkort, sånn helt uten videre. og, nei, jeg var ikke "overlegen" bare den dagen, jeg er sånn hele tiden. sammenlignet med diverse andre land, har nordmenn det alt for bra. du dør ikke om du ikke får et bedre skjermkort. Hvis du taper en diskusjon, si at du skal huske dette... At han kommer til å angre... det er snakk om et skjermkort, ikke at han skal adoptere deg bort, eller sage av deg beina for å selge dem til sultne asiater. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Når jeg var 13 så kjøpte jeg meg en helt ny og toppmoderne PC jeg. Synes faktisk alle her burde gjøre det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå