Xbox-PS2 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det så var litt kjipt var at man kunne ikke se skaden på motspillernes biler. Ellers ble jeg positivt overrasket av kjørefølelsen som var blitt kraftig forbedret. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Stemme det. Bildet taes 3-4 sekunder etter takedown. Aha! Det forklarer alle de rare positurene dine. Jeg trodde først du bare hadde ekstrem innlevelse. (Edit: Jeg Tharos' post nr. 1234. Det feires med en julebrus, gitt!) Endret 15. desember 2007 av Tharos_ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Stemme det. Bildet taes 3-4 sekunder etter takedown. Haha så genialt. Det virket bare litt for godt til å være sant xD Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ja, men hva synes du om spillet, Whacked? Spillet er utvilsomt ett kjøp selv om jeg tviler sterkt på att ved utgangen av 2008 att det vill være årets spill og grunnen til det er att det bygger videre på en kjent suksessformula. Kommer nok til å bruke mest tid på online delene i konkuranse mot venner på XBL. Veldig bra fortsettele på en spillserie men revosjulerende er det absolutt ikke. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Nei, en revolusjon er det ikke. Men dette er første gangen vi har fått ett bil spill av denne typen med en slik enorm by å utforske. Hvordan menyene er bygd opp og det faktum at det ikke er noe loading what so ever etter at man har loaded spillet er meget bra. Måten kameraet blir utnyttet i spillet må vel også kunne kalles orginalt, første gang jeg har sett det. Det faktum at det ikke er noe vanlig singel player - multiplayer modus, men at alt er smeltet sammen er også en første gang for meg. Genialt spill spør du meg, selv om jeg kanskje kommer til å savne den kræsjmodusen. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Nei, en revolusjon er det ikke. Men dette er første gangen vi har fått ett bil spill av denne typen med en slik enorm by å utforske. Hvordan menyene er bygd opp og det faktum at det ikke er noe loading what so ever etter at man har loaded spillet er meget bra. Måten kameraet blir utnyttet i spillet må vel også kunne kalles orginalt, første gang jeg har sett det. Det faktum at det ikke er noe vanlig singel player - multiplayer modus, men at alt er smeltet sammen er også en første gang for meg. Genialt spill spør du meg, selv om jeg kanskje kommer til å savne den kræsjmodusen. Litt offtopic men har du ikke spilt Test Drive Unlimited, stor øy, null ladetid, multiplayer og single player smeltet sammen, ser ut som EA har tatt noen ideer derifra, men ja enig med deg er bra att Burnout har blitt smelta sammen på den måten. Lenke til kommentar
rwdf Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Sitter og spiller nå. Virker morsomst i multiplayer. PSNID: RWDF Lenke til kommentar
praystation Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Morsomt spill, spesielt online delen var konge. Add meg gjerne for duell PSNID:Permo Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har spilt det en del nå å liker hva jeg har prøvd. Utrolig morsomt å kjøre rundt i en stor by og utføre enorme hopp med spinn. Men kommer det til å være at man kjører rundt i den store byen å dra til forskjellige oppdrag? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har demoen på begge konsollene og jeg vil det ser bedre ut på PS3, skarpere og hos 360 merket jeg lagg her og der, ikke hos PS3 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 vel er det ikke utviklet for ps3 og porta til xbox 360? og sa fra ea:o helt utrolig Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) vel er det ikke utviklet for ps3 og porta til xbox 360? og sa fra ea:o helt utrolig det er jo fra de som lagde black også. Tror jeg hørte et sted at de har alltid lagd burnout for ps først. Endret 15. desember 2007 av gormers Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 yes criterion studios eller noe, eller Ea Criterion heter det vel nå.. Viser jo bare at hvis man tar seg tid til å utvikle for PS så blir det bra, det ser man på cod 4 også Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) prøvde spillet ein time no...greit førsteinntrykk, industrien har kommet lengre når det gjeld skadeanimasjon på biler men enda ein lang veg å gå...eg blei gal av det forferdelige kameratet og ingen muligheit til og sjå bak deg når du spiller med "on-board" kamera. Men spillet hadde bra flyt på ps3 faktisk. alfor arkade aktigt for min del så definetivt ingen kjøp her. Men for fans av serien er vel dette eit rimelig bra spel vil eg tru.. spillet er vel laget av EA i tillegg..siste selskapet eg gjir pengene mine til.. Endret 15. desember 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Hehe.. Om selskaper som ligger under EA lager ett bra spill så kjøper jeg det gjerne, og dette er top notch!! Hva om favoritt utviklerene dine skulle bli begynne å lage spill under EA flagget, hadde du stoppet å kjøpe spill da? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 EA har egentlig kommet seg i det siste.. virker som de har innsett at det blir bedre resultater av å la utviklerne styre litt selv hva de driver med Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hehe.. Om selskaper som ligger under EA lager ett bra spill så kjøper jeg det gjerne, og dette er top notch!! Hva om favoritt utviklerene dine skulle bli begynne å lage spill under EA flagget, hadde du stoppet å kjøpe spill da? yess sir.. mine favoritt selskap er eid av sony så det bekymrer meg ikkje.. Lenke til kommentar
Delta_hf Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Da må jeg nesten ønske meg headset og ps eye:P Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) PS Eye er genialt likte godt den jeg traff UrgeLoL i dag, T-Bone Takedown med nitroen og gassen i bånn EvigDIGG! Ansiktsutrykket til Urge var Endret 15. desember 2007 av bebeluv Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 ...og der var det bekrefta at Burnout med leikeplass-struktur i staden for menyar fungerar. Har spelt eit par timar no, og synest det ser svært lovande ut. Eit rimeleg sikkert kjøp. Hmm, fekk litt lyst til å drage fram Vice City igjen. Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå