UrgeLoL Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 På Ps3 vises kun de vennene som spiller spillet, mener jeg. Lenke til kommentar
Ironbeast Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Høres konge ut, Får vell teste det ut når jeg kommer heim att Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Bare testa det på xbox 360 sålangt, skal laste det ned på ps3 å for se åssen det ser ut der. Var fun nok, men jeg er ikke den type bil spill entusiast, liker mer de i sjangeren med gran turismo og forza 2:p Men var gøy å frese rundt i sjuk fart og krasje som fy. God fysikk motor!(Y)! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 På Ps3 vises kun de vennene som spiller spillet, mener jeg.Okay- veit ikkje om dei gjer det på 360en. Syns berre det var sopass mykje folk i lista eg fekk opp. La ikkje noko meir arbeid i det. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det var morro i en halv time så ble det kjedelig for min del. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det var 2 dårlige ting ja, det med lyskrysset og det at man ikke kan se hva vennene gjør når du går på friends på 360 (du ser ikke hvem av dem som spiller burnout). Men samtidig burde dette være to veldig lette ting å fikse også da. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Neogaf medlemmene har vistnok funnet ut at det er noen få tilfeller av framedrops i xbox 360 demoen. Jeg kaller dette fritidsproblemer Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Testet dette på begge både offline og online og jeg skaffer meg 360 versjonen siden jeg får dette biligere. Lenke til kommentar
rwdf Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er demoen ute på euro PS store ennå? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Ja, men hva synes du om spillet, Whacked? Burnout demoen kommer vistnok til å oppdateres med nytt innhold før lanseringen i Januar. In what could be seen as a trend (and a very welcome one at that), Burnout Paradise is another demo that will feature additional content as we get closer to the January launch date. This kind of online update was last seen in the GT5: Prologue demo, where we enjoyed additional cars, news (if you could read Japanese) and GT-TV programs as the weeks progressed. In a similar vein, Burnout Paradise will feature new challenges and races as time moves closer to launch date. A great incentive to leave the demo on your hard drive and keep coming back to it to see what's new. To keep a check on what is coming, just hit the right button and choose 'news' from the menu anywhere in the game. Kilde Endret 14. desember 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Her ser dere hvor stort selve spillet er. Syntest demoen var ganske stor men det er bare en brøkdel av hele mappet. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Steikeee! Det var digert! Hørte dessverre ikke et pip av hva dere sa UrgeLoL, da vi spilte tidligere i dag. Headset var på, men innstillingen stod dessverre feil. Håper ikke jeg fikk for mye kjeft, kunne sverge jeg hørte noen banneord i retning Trøndelag, men. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er det mulig å låse opp flere biler i demoen? Jeg fant alle de store hoppene i går, men fikk ikke noe ekstra for det. Lenke til kommentar
UGP Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 hmm noen andre som merket at det ikke var noen person inni som kjørte bilen? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 hmm noen andre som merket at det ikke var noen person inni som kjørte bilen? Da ville det blitt 12+ på coveret Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Spilte litt med Janerikn, var jo drittfett, Takedowns var litt fett da(selv om det har vært før)... Ble litt duellfølelse når begge racer mot hverandre med full nos Lenke til kommentar
Janerikn Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Spilte litt med Janerikn, var jo drittfett, Takedowns var litt fett da(selv om det har vært før)...Ble litt duellfølelse når begge racer mot hverandre med full nos Ja, hehe. Var dritmorro Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Får se å få meg kamera da. Var fett når jeg fikk takedown på en fyr og jeg så det overraska uttrykket. For det var vel slik at man ser et bilde som ble tatt i øyeblikket, ikke sant? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Stemme det. Bildet taes 3-4 sekunder etter takedown. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå