sandalH Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei. Nå begynner jeg og bli ganske utolmodig. På tirsdag (11.12) kom en liten kjekk mail der det stod at Mshop hadde fått inn mobilen jeg ville ha (Nokia E51). Jeg bestiller den ganske så raskt og bare venter den skal bli sendt og ligge i postkassen. Men problemet er at mobilen er enda ikke sendt. Irriterende for jeg trenger telefonen kjapt, og har allerede betalt via VISA. Jeg har søkt litt rundt på nettet, og fant en som var borti det samma med Mshop. Så nå lurer jeg, er det vanlig med 3-4 dager på å bare sende en vare selv midt i julestresset? Er det en seriøs forhandler? Har forøvrig fått kontakt på mail, og de sa de skulle få sendt den idag. Noe de da ikke har gjort. Frykter at denne ikke blir sendt imorgen heller, og ser nå andre nettbutikker har fått den inn. Kan jeg da kreve pengene tilbake til konto? Noen tips til hva jeg bør gjøre?? Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Sendt, all credit til Mshop allikevel midt i juletiden. Varen ble registrert i ordrehistorikken inatt, så varen er snart hjemme. Kan stenges, fjernes, lukkes og alt som er Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 De brukte 3 dager på å sende en mobil som var på lager? Det er da ikke så veldig imponerende. Lenke til kommentar
sandalH Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 De brukte 3 dager på å sende en mobil som var på lager? Det er da ikke så veldig imponerende. Usikker på når de sendte den, var visst trøbbel med ordreinformasjonen( ) Uansett så fikk jeg mobilen etter fire dager. Skal ikke klage på det nå før jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå