ventura87 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Da jeg kjøpte telefonen min hos Tele2 var jeg uoppmerksom på prisene på abonnementet jeg valgte. Har nå "Tele2 Mobil Pluss". Prøvde å bytte på Tele2.no men fikk beskjed om at jeg var bundet til det abonnementet en stund fremover, og lurte på om det er noen som helst mulighet for å bytte abonnement likevel? Evt. betale en sum så får jeg selv finne ut om det er lønnsomt eller ikke. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ring til Tele2, så kan du snakke med dem. Hvis du har kjøpt en mobiltelefon med binding kan det være du må betale for å få låst den opp. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ring til Tele2, så kan du snakke med dem. Hvis du har kjøpt en mobiltelefon med binding kan det være du må betale for å få låst den opp. om du er bundet vil det koste 2000 om du har 12mnd igjen, 1500 for 9mnd og om du har 6mnd eller mindre kommer det på 1000 kr... så alt etter forbruk du har, så kan det være lønnsomt... men da må du ha ett ganske høyt forbruk om det skal lønne seg no serlig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå