froZZo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) jeg har ikke hørt det, er fra hedmark. er vel et søringfenomen det der:D Endret 14. desember 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen burde skrive en definisjon på uttrykket på wikipedia.... Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Dotten, vel... Noen bør skrive definisjon på uttrykket på første innlegg Denne tråden kom fram da jeg søkte(I´m Feeling Lucky/Jeg prøver lykken) etter «ta deg en bolle» i google Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hørt det, brukte det i ironisk kontekst i en norsktime forrige uke . Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg var overbevist om at det betydde å få unge.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er en hyppig bruker av uttrykket selv, så har nok hørt om det ja. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Bruker det selv, kommer fra Pondus Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har hørt uttrykket mye i det siste. Faen, får lyst på bolle bare av å lese denne tråden. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har hørt uttrykket mye i det siste. Faen, får lyst på bolle bare av å lese denne tråden. Hvem har ikke lyst på bolle? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg var overbevist om at det betydde å få unge.. Du tenker kanskje på "En bolle i ovnen" som betyr å være gravid ? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ja, folk eller "fjortiser" sier det stadig vekk til meg her inne og på jobben. "ta deg en bolle" er det dummeste uttrykket jeg har hørt på lenge. Det er uttrykk folk prøver å få til å bli kult, men det er bare flaut å se folk skrive det eller høre dem si det. Si heller "slapp av" eller "ro deg ned" istedet, ikke sånne dumme wannabe-cool uttrykk.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ja, folk eller "fjortiser" sier det stadig vekk til meg her inne og på jobben. "ta deg en bolle" er det dummeste uttrykket jeg har hørt på lenge. Det er uttrykk folk prøver å få til å bli kult, men det er bare flaut å se folk skrive det eller høre dem si det. Si heller "slapp av" eller "ro deg ned" istedet, ikke sånne dumme wannabe-cool uttrykk.. Hæ? Hva er fjortis med å ta i bruk litt morsomheter i muntlig tale? Og wannabe cool ? Wft? Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har til dags dato ikke opplevd at en over tenårene har brukt uttrykket.. Morsomheter? nei, barnsligheter tenker jeg vi sier jah.. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jepp. En kompis av meg sier det er et typisk Narvik-uttrykk. Dvs ekstra ekstra nasalt! Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) betyr ikke "bolle" pule på dansk? Litt "De syv dødssyndene" kanskje? Jo, bolle betyr å pule, men så heter altså bolle på dansk "(en) knepp". Og den danske rap'peren Bulldogg sier "(å) kneppe" når han skal uttrykke "pule" i en eller annen sammenheng. Endret 15. desember 2007 av nirvana1 Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 jeg har ikke hørt det,er fra hedmark. er vel et søringfenomen det der:D Sier virkelig dere fra Hedmark "søringer" om oss på østlandet? Hadde du vært fra Finmark, OK, men Hedmark.... Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Har du hørt om "Ta deg en bolle"? Nå har jeg ihvertfall.. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hørt et par ganger utenfor Pondus. Bruker det selv både titt og ofte... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) ja Endret 16. desember 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Hekkerboi Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 omg rasisme!!!!! boller er gyldenbrune!!!! er dere rassister?!?! as Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå