duppersen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg bestillte et spill fra amzon.co.uk som skulle sendes 29.nov, er det bare meg eller burde det ha kommet på 2 uker? Jeg bestillte noen spill fra Video Game Plus senere som allerede har kommet, og det burde ta kortere tid fra England enn fra Canada. Noen som har erfaring med amzon og vet sånn ca hvor lang tid det tar? Eller burde jeg vurdere å kontakte dem? Det står ingen annen informasjon enn forventet sende dato 29. nov på siden. Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Bestilte et par BD filmer fra der og det tok ca 2 uker Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Spillet kan kanskje ha satt seg fast i tollen? Da tar det jo fort ekstra tid... Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Det skjedde med meg at pakken måtte gjennom tollen. Bestilte riktignok fra Amazon.com, men det tok litt over tre uker før jeg fikk sakene i posten. edit: bestilte da for over 200 kr. Endret 14. desember 2007 av Monkeyboy Lenke til kommentar
Juke Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Når jeg bestiller fra Amazon.co.uk pleier varene å komme innen en uke sånn ca. Jeg pleier aldri å bestille noe som koster mer enn 200,- vel å merke, pga tollproblematikken, så jeg holder meg som regel til å bestille CD-plater og eldre/billige spill derfra. Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 man må heller ikke glemme at det er sykt mye juletrafikk på posten også, så all post går treigere enn normalt akkurat nå om dagen.. Lenke til kommentar
duppersen Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Fikk pakken i dag, var heldigvis under toll grensen. Så nå har jeg alle MGS spillene klare for jule ferien:D Lenke til kommentar
henky Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) når vi snakker om amazon.co.uk... :'( noen som vet om noen plasser de selger deT? (PAL) Endret 14. desember 2007 av henky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå