Gå til innhold

Tele2 og Ericsson problemer

Anbefalte innlegg

Dama og jeg har en 2 år gammel K750i hver. Etter at Tele2 dyttet oss over fra Telenor til NetCom sitt nett har telefonene begynt å krangle. Problemene kommer kansje 1-2 ganger daglig og består av:

-Markeringen i menyene forsvinner.

-Når det ringer vibrere det men ikke no lyd, noe som også gjelder vekkeklokka.

-Det blir veldig ekko for den som ringer meg (gjelder bare min tlf)

-Displayet blir hvitt og telefonen kan være vanskelig å slå av. Til tider må batteriet nappes ut.

Hadde det bare vært min tlf ville jeg sikker ikke reagert no på det og trodd at den var kaputt, men ettersom det har skjedd med 2 like telefoner som er kjøpt på samme tid ville jeg tro det har noe med overgangen til NetCom sitt nett å gjøre. Det er vel kansje litt søkt å tro at Ericsson har lagt inn buds som skal dukke opp etter at garatitiden har gått ut slik at telefonen bare varer i 2 år ;)

Jeg har snakket med kundeservice og de mente at vi hadde en sim-kort feil. Har fått 2 nye simkort uten at det har fikset no.

Noen som har vært borti noe liknende og er det noe jeg kan gjøre?

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har med oppsettet å gjøre .

Prøv å slå av GPRS alltid på - til : bare ved behov eller noe sånt..

Hadde akkurat samme problem selv med egen K750 føre jeg gikk fra Netcom til Telenor for noen år siden.

Gå til kommunikasjonsmenyen, velg datakommunikasjon og foretrukken tjeneste. Sett denne til "kun GSM"

En softwareoppgradering vil heller ikke skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...