^fmj Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Andre som blir oppringt av rare numre fra utlandet? Siste nå var et fra Frankrike, fyren i andre enden snakket norsk. Displayet viste hvertfall 0033, kan man manipulere slikt? Endret 13. desember 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 hvis du søker litt så finder du en del folk som lurer på det samme Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Fikk engang en telefon fra et land jeg ikke aner hva er, så i telefon katalogen, men sto ikke no der, nærmeste var Elfenbenkysten, men var ikke det. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Ser ut som at det var noe telesalg, nummeret kom opp på telefonterror.no, men jeg skjønner enda ikke hvorfor det stod "00" først. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har også fått noe slikt. Ringte bare opp å det ble bablet i vei på et språk jeg aldri har hørt før. Med masse støy i bakgrunnen. De (han/hun) kunne ringe etter 2-3 dagers mellomrom. Og det varte i ca. 2 uker før det stoppet. Heldigvis, trodde nummeret mitt hadde blitt lekket ut på nett. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 For en god stund siden ble jeg oppringt fra et nummer som var temmelig langt. Husker ikke nummeret da det var på min gamle mob, men tror den begynte 0083.. og masse tall bak. Kom ingen lyd fra andre enden selvsagt. Etter noen iherdig søking på nettet, fant jeg at det var fra Kina. Visste ikke at jeg ikke hadde beundrere så langt borte tenkte jeg. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ser ut som at det var noe telesalg, nummeret kom opp på telefonterror.no, men jeg skjønner enda ikke hvorfor det stod "00" først. 00 bruker man før retningsnummeret, hvis man skal ringe til utlandet. F.eks, hvis noen skal ringe til norge fra utlandte, må man skrive 0047 eller +47 før nummeret. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Noen som er ute etter å tjene penger på dette? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hehe! Back in 2003. Ble jeg også oppringt, sikkert fra noe salgsgreier grunnet folk i bakgrunnen. Når jeg ba han snakke engelsk bablet han noe så la han på... Tror det var godt over 13 siffre. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Ser ut som at det var noe telesalg, nummeret kom opp på telefonterror.no, men jeg skjønner enda ikke hvorfor det stod "00" først. 00 bruker man før retningsnummeret, hvis man skal ringe til utlandet. F.eks, hvis noen skal ringe til norge fra utlandte, må man skrive 0047 eller +47 før nummeret. Joda, men dette kan ikke ha vært et utenlandsnummer. Da ville nummeret bare vært på 6 siffer. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg ble oppringt av et telefonnummer på 13 (tror det var 13) siffer i sommer. Jeg turte ikke å svare, men da jeg sjekka var prefikset fra et eller annet afrikansk land. Ringte to ganger til samme uke, så slutta det. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Ser ut som at det var noe telesalg, nummeret kom opp på telefonterror.no, men jeg skjønner enda ikke hvorfor det stod "00" først. 00 bruker man før retningsnummeret, hvis man skal ringe til utlandet. F.eks, hvis noen skal ringe til norge fra utlandte, må man skrive 0047 eller +47 før nummeret. Joda, men dette kan ikke ha vært et utenlandsnummer. Da ville nummeret bare vært på 6 siffer. Det ville da bli 00 og landskoden Slik at når en her i fra norge ringer deg blir nr slik: 0047xxxxxxxx, der x står for selve telefonnummeret. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Nummeret var 0033XXXXXX, 0033 er Frankrike, nekter å tro at de har 6-siffer telefonnummer. ^^ Vedkommende snakket norsk. Endret 15. desember 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Prøv her kanskje? http://yellowpages.fr/ Lenke til kommentar
Del1 Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Pappa jobber for bakkenettet for Telenor og det hender han må ta noen "testsamtaler". En gang ringte han Iran, det var en dame som tok telefonen. Han forklarer og sier at dette er bare en testsamtale, for å sjekke om linja fungerer ordentlig. Sekunder senere ringer mannen hennes tilbake til Pappa. I en ganske aggressiv tone; "Why did you call my wife!?" Han følte seg ikke så bra etterpå, i med at dama kanskje fikk bank eller noe sånt. :S Rare greier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå