Godrick Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg har to ram brikker på 256MB og en på 512MB. Jeg har puttet alle sammen på hovedkortet og alle funker fint. Men jeg får bare registrert 512MB på pc min (alle sammen sitter i). Hva er det som er galt? Hvorfor for jeg ikke opp 1GB-ram. Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Les bruksanvisnigen til HK. Det er ikke sikkert an HK takler mer enn 512 MB RAM, eller så takler HK bare visse kombinasjoner av størrelser på RAM-brukkene. Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Du må sette brikkene i en spesiell rekkefølge. Har med singel-side, dubble-side, størrelse pr. brikke osv, og hvilke slot's disse kan stå i. Les manualen som fulgte med hovedkortet ditt for mer informasjon om plasering av brikkene. Har du kjøpt en ny 512 brikke nå? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Hvis du har Me, takler det ikke mer enn 512mb, hvis du har 98 tror jeg den heller ikke takler det :-? Lenke til kommentar
m`K Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Er det samme type ram? samme pc rate, bus og cas? og vis du bruker 98/me har jeg hørt at de ikke støtter mere en 512 ram. Vis det var noe galt med ram brikkene dine ville pcen din begynt å hyle når du skrudde på pcen, så da vet du ivafall det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå