Odd Arve Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg lurer bare på hvordan man gjør det hvis man vill sitte ilag med en person på tg.Har aldri vert der før men har tenkt meg i år .Tenker det blir fett det ja. :wink: Blir det forresten solgt hardware på tg. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Bare å velge plass ved siden av hverandre. Du får et kart over de forskjellige plassene, og du velger ved et simpelt museklikk hvor du vil sitte Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Når du har registrert deg på partyticket sin hjemmeside og bestilt bilett til TG kan du velge hvilke plasser du vil reservere. Når kammeratene dine har gjort det samme velger de bare deg som seater, og så velger du plasser for de! Lenke til kommentar
Odd Arve Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Blir det ikke et helve"#¤%& klokka 7 på onsdag da når flere tusen prøver å få seg plass eller.Jeg har registrert meg på prtyticket,men jeg lurer bare på når du velger hvor du vil sitte.Er det slik at du melder deg på for etterpå å velge plass.trenger en detaljert beskrivelse. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Nå har strupstad fortalt hvordan det gjøres med seatinga. Vil anbefale deg å se på http://test.partyticket.net/tg03/checkout Her kan du "bestille" billetter, velge seater osv. Som URLen antyder er det bare en test, men det kan jo være greit å vite hvordan det fungerer Angående hardware så har noen butikker (blandt annet Komplett) stands så du kan kjøpe litt hardware til billige priser. Er vel ca "ukens tilbud" nivå på prisene edit: og ja det blir et helvetes kaos. Beregn at serveren går ned osv. Er bare blitt mer og mer rift om TG billettene de siste åra, at det nå er noen få hundre ekstra ledige hjelper ikke stort. Lenke til kommentar
Odd Arve Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Takk for svar.Gleder meg som bare det til tg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå