Gå til innhold

Canon Ixus 950 IS vs Nikon Coolpix S510

Anbefalte innlegg

Vet det er alt for mange "hva skal jeg kjøpe" tråder her, så beklager nok en... Noen som har noen innspill på hvilken av disse man ville valgt?

Koster ca det samme, synes coolpixen ser hakket bedre ut, men 950'n har vel flere muligheter? Hva velger man? Design, størrelse og bildekvalitet er de viktigste faktorene.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Enig med Plixket (selv om han gir litt få grunner til at han ville valgt Ixus 950IS. Bildekvaliteten er nok ikke så forskjellig, men ut fra erfaring synes jeg at Ixus'en er raskest på utløseren. Det har nok også en del flere muligheter enn Nikon.

Men i stedet for at jeg bruker lang tid på å ramse opp hva som er bra med Ixus 950, så kan du heller søke etter Ixus 950IS på forumet, så finner du en god del erfaringer og meninger om dette kameraet. Det er et av de mest diskuterte her inne i kompaktdelen av forumet.

Lenke til kommentar
Enig med Plixket (selv om han gir litt få grunner til at han ville valgt Ixus 950IS. Bildekvaliteten er nok ikke så forskjellig, men ut fra erfaring synes jeg at Ixus'en er raskest på utløseren. Det har nok også en del flere muligheter enn Nikon.

Men i stedet for at jeg bruker lang tid på å ramse opp hva som er bra med Ixus 950, så kan du heller søke etter Ixus 950IS på forumet, så finner du en god del erfaringer og meninger om dette kameraet. Det er et av de mest diskuterte her inne i kompaktdelen av forumet.

eller man kan få guidet tur av arno :thumbup:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...