Ethernet Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) God dagen Jenta mi er veldig nedfor om dagen. Av private årsaker. Men jeg tenkte jeg skulle gi henne et lite løft i hverdagen i morgen Noen som har noen helt enkle forslag til hva som kan varme litt? edit: utenom middager og slikt altså. Sånn enkle små ting Endret 13. desember 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvis du ikke vil satse på middag, kino eller noe i den duren. Hva med noen velvalgte ord i øret? -Jeg elsker deg forferdelig mye ******* (navn), og er her for deg Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Om hun går på skole, så skriv et lite dikt på en lapp og legg det i penalet hennes :-) Små oppmuntrende ting der man minst venter det er alltid en vinner Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 leste i går igjennom noen brev og slikt som jeg hadde fått av eks-kjæresten.. Syns det var veldig hyggelig, både den gangen, og lese igjennom nå.. Brevene inneholdt ikke noe spesielt, eller noe, bare litt om at hun var glad for å ha truffet meg og slik.. Det varmer veldig.. Hva med å skrive ett par sider (håndskrift ) om slikt og ingenting, og at du er glad i henne? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Ja, men jeg gjorde det til bursdagen hennes for under 3 uker siden. Er liksom tom akkurat der? Setter pris på forslag. Syns ikke det er noe gøy å se at hun er deppa Endret 13. desember 2007 av Ethernet Lenke til kommentar
Aces Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ja, men jeg gjorde det til bursdagen hennes for under 3 uker siden. Er liksom tom akkurat der? Setter pris på forslag. Syns ikke det er noe gøy å se at hun er deppa Men du kan fortsatt legge små lapper med "jeg elsker deg" eller noe annet i penal, lommebok etc etc:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå