Jo Are Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei denne tråden virker kanskje unødvendig (men det er jo tross alt OT-baren), men jeg lurer da på om det er flere enn meg i fra Sandnessjøen som bruker dette forumet? Lenke til kommentar
storken Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg er fra ssj, men bor i malvik atm Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Bodde et stykke utafor Sandnessjøen; Tjøtta og utover. Men likte meg ikke så godt der, fryktelig lite å gjøre Var bare bondetamper i traktor der og Endret 13. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Kult så det finnes altså andre folk fra denne kjedelig byne her, I am no alone Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Kult så det finnes altså andre folk fra denne kjedelig byne her, I am no alone Må vel spesifisere at jeg ikke var fra den "bygda", flytta dit rundt 2002-2003, tror det dukka opp noe i aviser og magasiner om det. Flytta derfra i fjor sommer, . Var vel en notat i avisa om det da også skulle jeg tro. Endret 13. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Kult så det finnes altså andre folk fra denne kjedelig byne her, I am no alone Må vel spesifisere at jeg ikke var fra den "bygda", flytta dit rundt 2002-2003, tror det dukka opp noe i aviser og magasiner om det. Flytta derfra i fjor sommer, . Var vel en notat i avisa om det da også skulle jeg tro. Hehe er du kjent eller noe? Siden avisen skriev at du flyttet hit? Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Vi var en stor familie, avisene godter seg på slikt. Stor familie + Bondegård = Avissalg. Endret 13. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Vi var en stor familie, avisene godter seg på slikt. Stor familie + Bondegård = Avissalg. Skjønner på en liten plass som dette skriver jo avisen om alt mulig. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vi kom ikke bare i lokalavisa, var en del større magasiner (nasjonalt) som stakk innom. Men dette var kanskje ikke den typen blader du som oftest leser? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Vi kom ikke bare i lokalavisa, var en del større magasiner (nasjonalt) som stakk innom. Men dette var kanskje ikke den typen blader du som oftest leser? Leser ikke så mye aviser eller blader, bortsett fra vg og hjemme pc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå