Cho-san Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei, dette skjedde for ei stund tilbake, men har ikkje hatt tid til å ta tak i det før no. Xboxen min har laga eit heilt rundt stripe på GH2 dvd-en min. Har ikkje skjedde med nokon av dei andre spela mine, men det er truleg fordi dei ikkje har vore så mykje i bruk. spørsmålet er då: er det mulig å få det erstatta? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Ikke med mindre man finner bevis for det, og/eller DVD-en er HELT ødelagt, siden DvDer vil bli ripete med tiden uansett. Jeg mistenker dog fabrikasjons feil, og da har du i alle fall krav på ny x-box, for det samme skjedde med min første. Den var ufattelig mye tregere, og lagde på mystisk vis masse riper i spillene jeg spilte, og jeg er mister casual når det kommer til cd'er og spill. (jeg fikk forresten en ny x-box, etter at de egentlig skulle sende den til Tyskland for reperasjon, jeg kom tilbake 3 uker senere, fikk en annen x-box mens jeg ventet, for å finne ut at den jeg fikk var min x-box som enda ike var sendt til Tyskland). Endret 13. desember 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 har prøvd går ikkje ann å spele på den lenger. noko som er litt kjedeleg, skal kjøpe meg GH3 no og er litt bekymra for at det samme skal skje igjen. Men kva du trur gjelder som bevis? 4-5 dvd'a som har nøyaktig samme stripa? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Aner ikke, men jeg jobber i butikk og vet at vi har en del "leie" eller teite spørsmål om ting og tang. Du kan jo spørre om de ikke kan ta imot den og sjekke den, bare forklare problemet, noen ganger går det forbløffende lett. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Skal ikke være noe å lure på det her. Det er et kjent problem på en del 360'er og maskina bør returneres der du kjøpte den for utbedring av feilen. (Som sikkert ber deg kontakt MS) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå