sxxxe83 Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Har en Dell Inspiron 8200, AtiRadeon9000M, 512mbDDR, 40gb hdd, dvd/cdrw, med nyeste drivere til radeon, winxp home edition, sp1. CS 1.5 Hl.1.1.1.0 update, både med Direct3D og OpenGL henger spillet seg etter cd 2-4 min, og fins ingen annen utvei enn ctrl+alt+del, har ikke hatt det problemet før, så jeg er veldig usikker på hva det kan være.. Noen som har noen tips etc?? Mvh Torgeir Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Du sier du ikke har hatt det før? Er det første gangen du spiller cs da? Du må prøve å huske hva du har gjort før du fikk det problemet, er det den siste updaten til cs som er problemet mon tro? Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 9. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2003 Har ikke hatt problemet på min stasjonære PC, AMD winxp pro, blabla++ Har spilt cs oppigjennom åra, og aldri hatt dette problemet før, så jeg er nesten sikker på at det er noe med laptopen, oppdateringer, et eller annet lurt.. Har forøvrig ikke noe problemer med Q3, UT, UT2003, GTA3, Warcraft2,3.. Så noe må det vel nesten være..... mvh Torgeir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå