In_da_house Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det finnes jo sykt mange sider som reklamerer for det å tjene penger på å lese e-post, etc. Noen som har erfaring med sider som faktisk gir avkastning? Eneste jeg har god erfaring med er vel directmedia, som er en norsk side. Noen som kjenner til gode utenlandske sider også, som faktisk kan gi endel i profitt? Anbefaler selv Directmedia, som sagt- lett å tjene seg noen hundrelapper i måneden på å lese epost og verve Kan kan bli medlem her: Directmedia Kom gjerne med egne erfaringer fra lignende sider ++ Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Er det noe vansklig jobb der med Directmedia? Tar det mye timer for å tjene rundt 300kr i måden, MÅ det gjøres eller kan man velge om man vil gjløre det eller ikke? Lenke til kommentar
In_da_house Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Er det noe vansklig jobb der med Directmedia? Tar det mye timer for å tjene rundt 300kr i måden, MÅ det gjøres eller kan man velge om man vil gjløre det eller ikke? Man må ikke gjøre en dritt egentlig. hehe. Man forplikter seg ikke til noe. Bare å verve masse folk egentlig. Får 1 krone pr. stk. man verver. Er ikke SÅ vanskelig å verve f eks. 500 personer over nettet. 50 øre pr. epost man leser også, men ikke der de helt store pengene ligger! Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har dere fått utbetalt ei krone fra DirectMedia? Har hørt om mange som bare får slettet kontoen når de ber om utbetaling. Ellers kan følgende anbefales: Verdifullmening.no Ciao Surveys Norway Panel.no Lenke til kommentar
In_da_house Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Har dere fått utbetalt ei krone fra DirectMedia? Har hørt om mange som bare får slettet kontoen når de ber om utbetaling. Ellers kan følgende anbefales: Verdifullmening.no Ciao Surveys Norway Panel.no Tror grunnen til det du nevner var endel misbruk etc. Stod på siden at det hadde skiftet eier ++. Men skal bli spennende å se hvordan det går når jeg skal ha utbetaling Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 går det an å spørre hvor mye du har tjent nå ? Eller blir det for privat? Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 En kompis av meg tjener en god del. Noen tusen i mnd med og klikke på linker osv i ca 1-3 timer ver dag. Er ei amerikansk side. Du betaler før og få program osv du skal bruke. Kostet vel ca 300 kr. Vær mnd setter dem det du har tjent over på din konto. Husker ikke hva denne siden heter, men kan spørre han når jeg treffer han. Men der må du vær over 18 før og jobbe. Du har også 24 timers suport, hvis det er noe du lurer på der. Og man kan klikke på samme link flere ganger, og du får betalt før vær gang du klikker Lenke til kommentar
In_da_house Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Hehe. Tror egentlig det er en dårlig idè å melde seg opp mot internettsider som krever betaling - i alle fall før man har sett noen resultater. Fant forøvrig et herlig konsept her om dagen. Affiliate-programs. Det jeg gjorde var å melde meg opp mot 6 programmer, deretter registrerte jeg meg på ei side. Eller no. Ingen aldersgrense forøvrig, til deg som er under 18 Sjekk HER, gå inn på de linkene som finnes på siden - er seks stykker. Disse er såkalte "affilliates". Når dere har sjekket ut alle sammen, og at man forstår det (MEGET viktig å forstå delvis før man begynner! Les litt på alle disse seks sidene! Har tjent et par hundre selv på bare et par dager nå). Etter dette, (merk ETTER, altså når man har lært seg dete), kan man melde seg på siden som det også refereres til der, og få gratis medlemskap. Men husk å les på de seks sidene først! Da er det større muligheter for tjening på hver enkelt! Lykke til Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Man tjener ikke mye på directmedia Jeg var medlem i ca 8 måneder eller noe sånt, og fikk inn 50,- (verva bare 2 folk, vanskeligere enn forventet egentlig) Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Finnes det en risiko ved sider som f. eks Direct Media? eller er det bare å melde seg inn? Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Er vel ingen risikoer så langt jeg ser..men ikke bruk directmedia, man tjener ikke akkurat mye der, og som mange har klaget på, når man nærmer seg 300,- (som er minstebeløpet for å ta ut penger) så blir brukeren bare slettet uten videre og man får ikke pengene Så finn heller noen andre firmaer som gjør dette Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 ok takk skal du:) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Directmedia er svindlere! Min konto ble slettet rett før jeg nådde 300kr. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Nærmer meg snart den magiske grensen på 300 kr. Dette har tatt mellom 4 og 5 år(!). Har lagret alle annonseepostene fra dem. Det jeg også ser, alle epostene er ikke blitt oppsummert som kreditt. En ting jeg forsatt ikke kan forstå er hvordan Directmedia.no kan ha hatt denne meldingen, uten å gjort noe med problemet: På grunn av databasekrasj har enkelte medlemmer for tiden problemer med å logge inn på sin konto. Vi arbeider med saken og håper på en snarlig løsning, men vi ber om at de som er berørt av dette viser forståelse for at prosessen kan ta noe tid. Vi vil gi hvert enkelt medlem tilbakemelding via mail fortløpende etterhvert som alle funksjoner er oppe igjen. Har også sendt epost alle tilgjengelige eposter, for å høre om jeg kan få pengene til konto. Eksempel, [email protected]. Får samme feilmeldingen i retur i epostkassa: The message WAS NOT relayed to: <[email protected]>: [127.0.0.1] said: 550 5.1.1 Failed, id=44051-16-2, from MTA([127.0.0.1]:10025): 550 5.1.1 <[email protected]>: Recipient address rejected: User unknown in virtual mailbox table This nondelivery report was generated by the program amavisd-new at host mail.popadvert.com. Our internal reference code for your message is 44051-16-2/RglV1HhBdnTr Hvordan de får tak i annonsører er for meg en ubesvarlig gåte. Kan også lenke frem denne lenken. Tydeligvis mange som har hatt problemer med firmaet: http://www.gjerrigknark.com/tjene_penger/e...er_pa_mail.html Endret 8. januar 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå