MrUrge Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 MaSo: Rett over 50 kr. timen? Jeg har ca 80 ... Ser på profilen din at du er like gammel som meg, og med bare to år på videregående har du også sikkert kommet til tredje halvår. Har du ikke økende lønning, slik de fleste lærlinger har? Jeg er ikke lærling, men jeg går i VG1 og har 95 i timen, og rett over 50kr timen blir vel nesten regnet som en slave? Hehe, neida, men det var seriøst ikke bra betalt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 1:Hva er jobben din -Låseansvarlig på dagligvarebutikk 2:Trives du på jobben din? -Gjør nok det 3:Hvorfor akkurat det yrket? -Friår etter VGS 4:Hvilken linje gikk du på videregående? -Allmenn 5:Hva er det mest skuffende med jobben din? -At sjefen til tider er utrolig "hensynsløs" mtp arbeidsmengder(f.eks ha 7 ledige stillinger, ta seg fri i 3 uker da ting er på det verste, og la oss andre jobbe 9timersdager 6 dager i uka) 6:Hva er det mest positive med jobben din? -Gode kolleger, blir trent på ansvar(da jeg har "ansvar" for de "under meg" og safer) og gode tillegg på senvakter. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 1:Operasjonsspesialist på FOHK 2:Ja, jeg trives 3:Trenger penger til flygerutdannelse, og denne jobben var ledig. Pluss at jeg liker å jobbe i militæret :-) 4:Mekanisk 5:At det av og til kan være veldig lite å gjøre. 6:At det er mye varierte oppgaver. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 1:Hva er jobben din?Elev 2:Trives du på jobben din? Ikke egentlig 3:Hvorfor akkurat det yrket? Jeg må 4:Hvilken linje gikk du på vidregående? Ganske snart blir det elektro 5:Hva er det mest skuffende med jobben din? At vi ikke får fri 6:Hva er det mest positive med jobben din? At vi får fri Job meg her og job meg der Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 1:Hva er jobben din?Elev 2:Trives du på jobben din? Ikke egentlig 3:Hvorfor akkurat det yrket? Jeg må 4:Hvilken linje gikk du på vidregående? Ganske snart blir det elektro 5:Hva er det mest skuffende med jobben din? At vi ikke får fri 6:Hva er det mest positive med jobben din? At vi får fri Job meg her og job meg der Haha, da har jeg 2 jobber da ! :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå