Itw Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Heisann Har akkurat formatert 4stk Asus A6000 bærbare maskiner, og på alle sammen så får jeg opp 2 installasjoner av opperativsystemet under oppstart... Det jeg har gjort er og starte opp i fra CD-en slette alle partisjoner, for også lage en ny der jeg installerte windows xp, men nå når jeg skrur på maskinene så får jeg opp to windows jeg må velge mellom... Hvorfor blei det slik? Og kan jeg fjerne den ene i fra oppstarten på noet vis? Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Du kan fjerne det ene valget ved å redigere filen boot.ini som du vanligvis finner på C partisjonen. Den kan hende du må aktivere visning av skjulte systemfiler for å kunne se filen. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Fant denne guiden så om flere lurer på det samme;) http://support.microsoft.com/kb/289022/no Endret 14. desember 2007 av Itw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå