paalkreps Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Hallao. Har 2600 (+- en hundrelapp eller to) Hvilken vil dere anbefale? Har 8800GTX og pc som klarer det meste. Jeg har sett litt på disse to: https://prisguiden.no/product.php?productId=72603 LG L226WTQ-SF vs https://prisguiden.no/product.php?productId=76776 Samsung SyncMaster 226CW Deluxe Version (garantert s-panel) Noen som vet om en av disse 2 er best til gaming? Er usikker pga LG er testet seinere enn Samsungen og fikk veldig bra kritikk. Skal spille BF 2142, wow, cs: s,crysis,farkry etc. + Alle andre nye spill jeg klarer å stappe inn på HD'en Endret 14. desember 2007 av paalkreps Lenke til kommentar
svennand Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 bumper litt jeg, siden jeg er nysgjerrig på dette jeg og =) Lenke til kommentar
hov55 Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 jeg kjøpte Samsung 22" LCD Syncmaster 226BW og er kjempe fornøyd med den på komplett er den med TN panel Lenke til kommentar
paalkreps Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 jeg kjøpte Samsung 22" LCD Syncmaster 226BW og er kjempe fornøyd med den på komplett er den med TN panel BW. Er det med S-Panel? Den jeg Syncmaster jeg lurer på er garantert S-panel. Er kun S-panel VS Lg-en jeg lurer på Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 BW er faktisk bedre enn CW selv om du ikke har S-panel. CW har et veldig stort etterslep iforhold. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Glem det med S-panel, du blir garanter fornøyd uansett. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Om det brenner i lommeboka så kan man jo kanskje like så godt fyre på med en Full HD 24": https://prisguiden.no/product.php?productId=75683 De har begynt å få ganske så attraktiv pris. BF2, eller spill generelt har aldri sett bedre. Skallerer også ganske bra med 1680x1050 om man finner ut at Crysis blir litt vell hardt å kjøre i 1920x1200. Edit: Ja, jeg har den selv. Endret 17. desember 2007 av andrull Lenke til kommentar
SCE_Moonshade Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 har en Lg 22" Er storfornøyd bortsett fra at den ikke takler spes høye oppløsninger. Kanskje Samsungen er bedre, det vet jeg ingenting om. Men uansett tror jeg du vil være fornøyd uansett hvilken av de to du lander på. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Alle 22" støtter samme oppløsning (unntatt en lenovo) 1680*1050. Jeg kan lett anbefale ASUS VW222U over både LG og Samsung. Samsungen imponerte meg ikke, og LG'en er ca like bra som asusen, men skalerer ikke like bra (ASUS ser ut som native oppløsning uansett, overasket meg) Lenke til kommentar
svennand Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Alle 22" støtter samme oppløsning (unntatt en lenovo) 1680*1050. Jeg kan lett anbefale ASUS VW222U over både LG og Samsung. Samsungen imponerte meg ikke, og LG'en er ca like bra som asusen, men skalerer ikke like bra (ASUS ser ut som native oppløsning uansett, overasket meg) bestilte meg Asus vw222U i går pga ble så lei av å ikke bli klok på Samsungen=) Kommer med tilbakemelding når jeg har fått testet denne =) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Alle 22" støtter samme oppløsning (unntatt en lenovo) 1680*1050. Jeg kan lett anbefale ASUS VW222U over både LG og Samsung. Samsungen imponerte meg ikke, og LG'en er ca like bra som asusen, men skalerer ikke like bra (ASUS ser ut som native oppløsning uansett, overasket meg) bestilte meg Asus vw222U i går pga ble så lei av å ikke bli klok på Samsungen=) Kommer med tilbakemelding når jeg har fått testet denne =) Min asus trengte littegranne kalibrering, det var litt mye rødt, og litt høy kontrast. Men etter at jeg tok bort det så er det drømmeskjerm. Jeg satt egentlig og siklet på en lg l227, men den kom jo aldri, så da ble det asus Lenke til kommentar
paalkreps Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Nei det brenner ikke særlig i lommeboken Har 2600, men kan i nøden strekke meg til 2800. Så drømmeskjermen på 24" med full hd får komme den dagen jeg vinner i lotto! Den samsungen jeg så på ble testet her, og da skrev de at det ikke var noe merkbart etterslep. Det var halve grunnen til at jeg vurderte den. Så Asus har en skjerm som er bedre altså? Sjekket prisen på den, og den var faktisk billigere enn Samsungen. 226CW har TN den og Jeg ble faktisk ikke klokere her hehe. Lurer nesten på om jeg skal vente til hw slipper neste test av 22" skjermer. :S Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Min asus trengte littegranne kalibrering, det var litt mye rødt, og litt høy kontrast. Men etter at jeg tok bort det så er det drømmeskjerm. Jeg satt egentlig og siklet på en lg l227, men den kom jo aldri, så da ble det asus Har du noen verdier på farger, kontrast og lysstyrke som du kunne poste? Sliter litt med kalibreringen. Ellers ser det ut som en topp skjerm. Lenke til kommentar
Nessi Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Er kjempe fornøyd med min Asus 22" Widescreen skjerm. Likte den bedre i forhold til Samsung Syncmaster som jeg hadde, fargene kom frem mye bedre faktisk. kosta 2000kr på netshop. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 en ting er i hvert fall sikkert! dette er den skjermen som har vært styggest kalibrert "ut av eska!" (asus 222u) Noen som har noe innstillinger å nevne, gidder ikke dra fram kalibreringsdisken i dag=) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) en ting er i hvert fall sikkert!dette er den skjermen som har vært styggest kalibrert "ut av eska!" (asus 222u) Noen som har noe innstillinger å nevne, gidder ikke dra fram kalibreringsdisken i dag=) Nå husker jeg ikke om jeg har kalibrert i nvidia sin software også, MEN: På skjermen: Brightness: 100 Contrast: 90 Farge: User mode, R=81 G=85 B=96 Og i splendid menyen er den satt til standard mode Dette gir dog noe glødende hudtoner. Endret 21. desember 2007 av Flimzes Lenke til kommentar
ssdrive Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Er meget fornøyd med min Samsung 226bw. Vet ikke om det i det hele tatt kan bli bedre mht design og bildekvalitet Lenke til kommentar
svennand Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 en ting er i hvert fall sikkert!dette er den skjermen som har vært styggest kalibrert "ut av eska!" (asus 222u) Noen som har noe innstillinger å nevne, gidder ikke dra fram kalibreringsdisken i dag=) Nå husker jeg ikke om jeg har kalibrert i nvidia sin software også, MEN: På skjermen: Brightness: 100 Contrast: 90 Farge: User mode, R=81 G=85 B=96 Og i splendid menyen er den satt til standard mode Dette gir dog noe glødende hudtoner. spørs om ikke disse skjermene varierer fra skjerm til skjerm som mange andre gjør. føler fargene fremdeles ikke er riktige. blir blast på en måte. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 en ting er i hvert fall sikkert!dette er den skjermen som har vært styggest kalibrert "ut av eska!" (asus 222u) Noen som har noe innstillinger å nevne, gidder ikke dra fram kalibreringsdisken i dag=) Nå husker jeg ikke om jeg har kalibrert i nvidia sin software også, MEN: På skjermen: Brightness: 100 Contrast: 90 Farge: User mode, R=81 G=85 B=96 Og i splendid menyen er den satt til standard mode Dette gir dog noe glødende hudtoner. spørs om ikke disse skjermene varierer fra skjerm til skjerm som mange andre gjør. føler fargene fremdeles ikke er riktige. blir blast på en måte. Fremdeles ikke fornøyd med bildet, har prøvd litt med kalibreringsdisk, men virker som skjermen har demping i det dynamiske området, var ikke så lett å stille lysstyrken med den disken jeg hadde. skal få lånt meg måler å feste på skjermen, for å få tatt alle fargene osv skikkelig=) Om bildet ikke blir betraktelig bedre en det er nå kommer jeg til å sende den tilbake... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå