Liberalistiske Samebror Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har du no å si om den nyopprykka adeccoklubben. Post det her!! Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er ingen alta fans.... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Det er ingen alta fans.... Det er det vel, sjekk www.steinberget.no Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg er ifra Alta! Så dem på trening i dag btw. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg er ifra Alta! Så dem på trening i dag btw. Tror du de overlever Adeccon da? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Nei, dessverre. Men man vet jo aldri, de nyinnkjøpte afrikanerne ser jo lovende ut da. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Nei, dessverre. Men man vet jo aldri, de nyinnkjøpte afrikanerne ser jo lovende ut da. må ha tro vettu Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har bodd i Alta i 8 år, flytta i slutten av 2002. Jeg holder sånn halvveis med Alta, var på en del kampen siden jeg slapp gratis inn (i forbindelse med å spille for Alta I.F. selv) Har blitt litt mindre hardcore med årene, men jeg sjekker tabellplasseringene en del. Kjedelig at Alta er akkurat i nivået hvor de er litt for gode for 2. div og litt for dårlige for Adecco, hadde vært bra for dem å bli i en liga over et par sesonger isteden for å hoppe fram og tilbake hele tiden. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Har bodd i Alta i 8 år, flytta i slutten av 2002. Jeg holder sånn halvveis med Alta, var på en del kampen siden jeg slapp gratis inn (i forbindelse med å spille for Alta I.F. selv) Har blitt litt mindre hardcore med årene, men jeg sjekker tabellplasseringene en del. Kjedelig at Alta er akkurat i nivået hvor de er litt for gode for 2. div og litt for dårlige for Adecco, hadde vært bra for dem å bli i en liga over et par sesonger isteden for å hoppe fram og tilbake hele tiden. Nå har jo Alta et meget spennende lag da, har masse talenter på laget for tida Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Derfor krysser jeg fingrene. Håper de klarer å holde seg i Adecco, for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Derfor krysser jeg fingrene. Håper de klarer å holde seg i Adecco, for en gangs skyld. har vel mest tro på m.reginiussen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg har mye tro på den nye Ghaneseren - Aziz (eller no sånt). Tror han er sentralmidtbane. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Derfor krysser jeg fingrene. Håper de klarer å holde seg i Adecco, for en gangs skyld. har vel mest tro på m.reginiussen Han må vel være i slekt med Tore reginiussen? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Derfor krysser jeg fingrene. Håper de klarer å holde seg i Adecco, for en gangs skyld. har vel mest tro på m.reginiussen Han må vel være i slekt med Tore reginiussen? lillebroren hans det, samma med christian Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det er vel mange "lillebror Reginiussen". Hørte om mange som het det som var god i fotball, ikke bare de tre. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Det er vel mange "lillebror Reginiussen". Hørte om mange som het det som var god i fotball, ikke bare de tre. vi har alltids daniel reginiussen(15år) men han er fettern til Tore Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det er vel mange "lillebror Reginiussen". Hørte om mange som het det som var god i fotball, ikke bare de tre. vi har alltids daniel reginiussen(15år) men han er fettern til Tore Han er eldre, er han ikke? 17 eller noe, har spilt mot han, og mener da vitterlig at han var eldre enn meg. Han er litt småarrogant av seg, eller han var det når jeg bodde der. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Det er vel mange "lillebror Reginiussen". Hørte om mange som het det som var god i fotball, ikke bare de tre. vi har alltids daniel reginiussen(15år) men han er fettern til Tore Han er eldre, er han ikke? 17 eller noe, har spilt mot han, og mener da vitterlig at han var eldre enn meg. Han er litt småarrogant av seg, eller han var det når jeg bodde der. jeg kjenner dama hans da Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Alta klarer seg håper jeg, tror de Afrikanerne gjør susen, især vis de får inn han Frederik Ayangma har vi god sjans, han har jo fortid i Fransk 1.division. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Hadde vært ekstremt morsomt vis Arason plutselig er keeper i Alta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå