ThaDuckMan Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Sånn frisyre vil jeg ha.. har ganske tykt, VELDIG mørkebrunt hår! Hvordan får jeg frisyren min slik? Skal ikke ha svart, da, men lurer mest på hvordan frisyren min kan bli slik, men aller mest hvordan jeg kan få det til å stå ut på sidene? Digger den sveisen! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Spar mye hår, så går du til frisøren med det bilde og sier at du vil ha håret slik som han ? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Ett par innlegg med tull og tøys er fjernet. Vennligst hold dere saklig og on-topic. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Ingen andre litt... skjer-veldig-fort tips? Endret 13. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Kleif Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Bare la det vokse, og hold deg unna frisøren, så vil nok håret bli seende slik ut. Ser absolutt ikke ut som noe hokus-pokus å få til den frisyren der. Men jeg vil anbefale deg å vurdere andre frisyrer. Lenke til kommentar
ThaDuckMan Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Bare la det vokse, og hold deg unna frisøren, så vil nok håret bli seende slik ut. Ser absolutt ikke ut som noe hokus-pokus å få til den frisyren der. Men jeg vil anbefale deg å vurdere andre frisyrer. ... som foreksempel? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Og noe som ser litt bedre ut. Ville heller gått for noe som dette hvis du absolutt må ha såpass langt hår. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Vil sterkt anbefale deg og revurdere frisyren du har tenkt deg. Frisyren på førstebidlet var ikke noe mindre enn forferdelig. Post et bilde av deg selv så kan vi vurdere hvordan vi syntes du burde klippe deg! Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 den frisyren var digg. det lureste for å få det likt vil nok vere å gå til frisøren og seie: "hei du slik vil eg har mitt hår! " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå