MrLuni Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Kan det vare nokko med drivere eller ka kan det vare? Er det noen som har det samme problemet? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 beklager at dette ikke har noe med spørsmålet ditt å gjøre :oops: , men har unreal 2 kommet? hvor får man kjøpt det? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 ja det kom igår (den 7ende) Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Kan det vare nokko med drivere eller ka kan det vare? Er det noen som har det samme problemet? Hvilket problem? Hva med å beskrive det litt nærmere? Skal vi begynne og spørre om dere har skrudd på maskinen Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 først hadde eg vanskli for å starte spillet men nå er å starte gamet... Eg trykker på easy (som sikkert får spillet til å starte) og så kommet eg ut til desktopen igjen uten at maskina jobber Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 p4 1700 40gb 7200 512 sdram gf4 4200 8x xp Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 fant det ut !!!! Det va er eg som hadde slått på eax på spillet og siden kortet mitt ikke støtter eax HD klikket spillet ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå