Gå til innhold

BK: B-Kick av Vårin og Flashkick av Magnus.


ZoDz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilige bilder med bra triks, men de blir litt mørke. I tillegg er bakgrunnen lite gjennomtenkt. Ta vekk alle klær og folk (:p) som ligger og slenger i bakgrunnen. Hvis du har f.eks. en hvit vegg istedet for de plankene ville det blitt bra :)

Kom med flere trick-bilder :) NB: Hvor er de tatt?

Lenke til kommentar

Har ingen mulighet for å henge opp en hvit bakgrunn som skal nå opp iværtfall 2meter :p Men det med klær og slikt skal jeg tenke bedre på til neste gang^^ Bildene er tatt på NiH som ligger på sognsvann. Siste treninga idag ;_; Men til sommeren, da det er nokk lys så skal det bli fett å ta tricke bilder.

 

Jeg har et objektiv med f 1.8, umulig å få de lysere når det er så mørkt der. Må it ilegg bruke 1/500 for å ta raske bilder og da blir bildene mørke.

Lenke til kommentar

Jeg tokk en backlengs salto sak (Gainer flash) i feite vintersko, ute når det var vått og blitt strødd grus uten problem, men er ikke mange i nærheten av meg som flipper, det er barre meg liksom og å få folk til å ta brukbare bilder av meg som ikke har erfaring med noen av delene er vanskelig :p Men yeah, kan si jeg gleder meg til sommeren, da kommer jeg til å spamme hele BK tråden med tricke bilder :p

Lenke til kommentar

Araber bilde var stilig, men som alle nevner er de for mørke.. men men

 

Når det kommer til buttefly trikset, så synes jeg helt ærlig at du har valgt feil tidspunkt i butterflyen for å få stiligst bilde, hvis jeg husker riktig så er det vell rett etter det du har tatt bilde av som ville vært det stiligste når det gjelder butterflyen? men det var kanskje ikke såå veldig gjenomtenkt på NÅR i trikset du skulle ha bilde?:)

 

Kult å se noen driver med tricking forsatt:P

Lenke til kommentar
Araber bilde var stilig, men som alle nevner er de for mørke.. men men

 

Når det kommer til buttefly trikset, så synes jeg helt ærlig at du har valgt feil tidspunkt i butterflyen for å få stiligst bilde, hvis jeg husker riktig så er det vell rett etter det du har tatt bilde av som ville vært det stiligste når det gjelder butterflyen? men det var kanskje ikke såå veldig gjenomtenkt på NÅR i trikset du skulle ha bilde?:)

 

Kult å se noen driver med tricking forsatt:P

Hadde jeg tatt bilde litt senere så hadde hun alleredet vært på bakken. Du tenker vell ikke på Butterfly-Twist? Er du en gammel tricker eller? Er veldig mange somd river emd tricking og det har eksplodert i det siste.

 

jpsalvesen: Får teste det, Hvor mye watt bør holde? Tenkte å stikke innom Europris, de har vell noen billige.

Lenke til kommentar
jpsalvesen: Får teste det, Hvor mye watt bør holde? Tenkte å stikke innom Europris, de har vell noen billige.

 

Vet ikke. Når jeg tenker meg om, så er det best med to sånne lamper, for da kan du få jevnere belysning ved å sette dem på vinkel for hverandre, og det vil også hjelpe litt mot for kraftige skygger.. Jeg tror 500w hjelper passe sålenge avstanden ikke er for stor. Jo nærme, jo bedre lykkertid får du.

Lenke til kommentar
Araber bilde var stilig, men som alle nevner er de for mørke.. men men

 

Når det kommer til buttefly trikset, så synes jeg helt ærlig at du har valgt feil tidspunkt i butterflyen for å få stiligst bilde, hvis jeg husker riktig så er det vell rett etter det du har tatt bilde av som ville vært det stiligste når det gjelder butterflyen? men det var kanskje ikke såå veldig gjenomtenkt på NÅR i trikset du skulle ha bilde?:)

 

Kult å se noen driver med tricking forsatt:P

Hadde jeg tatt bilde litt senere så hadde hun alleredet vært på bakken. Du tenker vell ikke på Butterfly-Twist? Er du en gammel tricker eller? Er veldig mange somd river emd tricking og det har eksplodert i det siste.

 

Jeg mente før:P sorry min feil:) hehe, men ja drev med det en god del før, men ble liksom så kjedelig når det bare var jeg og en kompis som gjordet det i strøket, å vi måtte lære oss selv siden det ikke var noe form for måter å lære det av andre. Fort å gi opp da .:p

 

Men hvis du får "catcha" BFtwisten litt før, så blir det ett rimelig stilig bilde!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...