anders! Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei! Jeg trenger et anlegg til et rom på 3x5m. Vil ha et surrondanlegg, men er ikke noe lyd opptatt så behøver ikke å kose så mye, billigst mulig! Gjerne 5 høytalere! Takk Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) En pakke som jeg anbefaler for tiden er Dynavoice F6 pakke. Den koster 2500kr og da får du den mye omtalte Dynavoice F6 høyttaleren som fronthøyttaler og et par småhøyttalere og en centerhøyttaler i samme serie. Dette har potensiale til å spille mye bedre enn det andre du finner til samme prisen. Legger du på 140kr får du F6 som bakhøyttalere også , i stedenfor disse småhøyttalerene. Det vil gi en mer fyldig lyd bakfra. Som subwoofer er det XTZ du bør kikke på om du har trangt budsjett. 8"eren koster 1700kr her i Norge, men om du skal til Sverige kan du spare 700kr på å kjøpe den der. XTZ 99 W8.16 (matt sort) Som forsterker tror jeg den rimeligste forsterkeren du får tak i av de på denne siden vil gjøre jobben greit nok. Totalt kommer du på ca 6500 + eventuelle fraktkostnader og kabler. Kjøper du subben i Sverige sparer du som sagt 700kr og havner da på ca 5800 + omkostninger og kabler, noe som er mye anlegg for pengene. Har jeg misforstått budsjettet veldig? EDIT: totalprisen avhenger også av hvilken surroundreciever du kjøper ... Endret 13. desember 2007 av Bluum Lenke til kommentar
anders! Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Skal kikke litt mer på det der! Takk for svar:) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Jeg ville kjøpt Dynavoice pakken og prøvd å finne en brukt reciver. Kanskje Pioneer VSX-D938TX Litt gammel men, ganske kraftig Endret 14. desember 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Så lenge surroundforsterkeren eller recieveren har optisk inngang og et strømtrekk på rundt 380 watt eller mer, så vil jeg si at den holder, den må jo ikke være ny, som GnoMiz også nevner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå