Gå til innhold

Hva slags frisyre kan jeg ha?


Anbefalte innlegg

Jeg har slett, blondt hår. Ganske tykt i følge forrige frisør jeg var hos. Jeg liker kort på sidene og litt lengre oppå og bak, men jeg vet ikke om dette passer meg helt.

 

 

 

Så, jeg tenkte å klippe meg i morgen, men jeg vet ikke hvordan jeg skal ha det. Burde jeg gå til Drop-in -frisør, eller bestille time? Klipper de deg like bra, eller er Drop-in bare for å stusse det litt?

 

 

Noen forslag på åssen hår jeg burde ha?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drop-in klipper håret ditt på 10 min. Bestiller du time bruker de 30 min. Resultatet kommer vel til å se nogenlunde likt ut, men bestiller du får du en mye grundigere gjort jobb, og prisen er omtrent helt lik. I morgen blir vel i dag, men skal du bestille er det nok noen dager venting.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid bestilt time hos min faste frisør.

Veldig greit, jeg kommer, klipper meg og så betaler min mor i etterkant.

 

Det skal dog nevnes at alle i familien har klippet seg her i flere år, men ja.

Å bestille time er kjempegreit, du bygger opp et vennskap og en tillit med frisøren din. Nå vet min frisør hvordan jeg liker håret, og hvordan jeg vil ha nakken etc. Jeg kan bare si ca lengde, og så klipper han det sånn at jeg syns det blir perfekt.

 

Dessuten er drop-in raskere, og som Rhythm sier - de gjør ikke en like grundig jobb.

Lenke til kommentar
Jeg har alltid bestilt time hos min faste frisør.

Veldig greit, jeg kommer, klipper meg og så betaler min mor i etterkant.

 

Det skal dog nevnes at alle i familien har klippet seg her i flere år, men ja.

Å bestille time er kjempegreit, du bygger opp et vennskap og en tillit med frisøren din. Nå vet min frisør hvordan jeg liker håret, og hvordan jeg vil ha nakken etc. Jeg kan bare si ca lengde, og så klipper han det sånn at jeg syns det blir perfekt.

 

Dessuten er drop-in raskere, og som Rhythm sier - de gjør ikke en like grundig jobb.

Har klippet meg på drop-in og dem bruker faen lang tid :p

Trur dem bruker ca 40 min på en klipp. Resultate er kanonbra!

Brukte før og bestille time, men siden ho jeg klippet meg oss sluttet pga eksem så har jeg ikke en fast frisør. Men en fast frisørsalong med drop-in.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...