konduktans Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kommer Hitman til norge?? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det kommer nok ikke på kino men regner med at den kommer på DVD,en gang i fremtiden. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hva er Hitman the movie om da?? har ikke hørt om det jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 nei filmen kommer ikke i norge, filmen dropper kinoer i norge. jeg ble skuffet jeg og. Men du kan eventuelt gjøre sånn som alle de andre gjøre for å få sett filmen ... Hva er Hitman the movie om da?? har ikke hørt om det jeg Du ligger litt bak du Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 nei filmen kommer ikke i norge, filmen dropper kinoer i norge. jeg ble skuffet jeg og.Men du kan eventuelt gjøre sånn som alle de andre gjøre for å få sett filmen ... Hva er Hitman the movie om da?? har ikke hørt om det jeg Du ligger litt bak du Ja jeg gjør det, er det film om Hitman spillene eller hva er det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 nei filmen kommer ikke i norge, filmen dropper kinoer i norge. jeg ble skuffet jeg og.Men du kan eventuelt gjøre sånn som alle de andre gjøre for å få sett filmen ... Hva er Hitman the movie om da?? har ikke hørt om det jeg Du ligger litt bak du Ja jeg gjør det, er det film om Hitman spillene eller hva er det Filmen ifra Spillet Hitman har når kommet på kino i et par uker, men ikke i norge. Hørt om Hitman Blood Money? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 nei filmen kommer ikke i norge, filmen dropper kinoer i norge. jeg ble skuffet jeg og.Men du kan eventuelt gjøre sånn som alle de andre gjøre for å få sett filmen ... Hva er Hitman the movie om da?? har ikke hørt om det jeg Du ligger litt bak du Ja jeg gjør det, er det film om Hitman spillene eller hva er det Filmen ifra Spillet Hitman har når kommet på kino i et par uker, men ikke i norge. Hørt om Hitman Blood Money? Ja har spillt det mange gangeR:P Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 nei filmen kommer ikke i norge, filmen dropper kinoer i norge. jeg ble skuffet jeg og.Men du kan eventuelt gjøre sånn som alle de andre gjøre for å få sett filmen ... Hva er Hitman the movie om da?? har ikke hørt om det jeg Du ligger litt bak du Ja jeg gjør det, er det film om Hitman spillene eller hva er det Filmen ifra Spillet Hitman har når kommet på kino i et par uker, men ikke i norge. Hørt om Hitman Blood Money? Ja har spillt det mange gangeR:P Vel når er Filmen her , Gled deg til dvden kommer Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvirker i hvertfall som enn kul film, som helt sikkert skal ses... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvirker i hvertfall som enn kul film, som helt sikkert skal ses... Men syns de har valgt dårlig skuespiller, Vin diesel hadde passet fint Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Seriøst? Vin Diesel? Mitt filmhjerte stoppet nesten etter det utsagnet. Makan til møkkaskuespiller skal man lete lenge etter. Dog, relativt god i Find me guilty må jeg si. Der han ikke spiller ubertøff machohelt. Timothy Oliphant er da flink han. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vin Diesel er for "macho" til å spille "47". Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Skulle vert enn som var mere lik han... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ikke ork å start enda en ny greie om Olyphant eller Diesel er best, please! Filmen kommer til DVD, og exclusively til BD. Filmen kommer sånn ca febraur 08; http://videoeta.com/movie.html?via=form&id=93377 Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ikke ork å start enda en ny greie om Olyphant eller Diesel er best, please! Filmen kommer til DVD, og exclusively til BD. Filmen kommer sånn ca febraur 08; http://videoeta.com/movie.html?via=form&id=93377 ååh, gleder meg:).. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Filmen har blitt universalt slaktet .. av kritikere og vanlig folk faktisk enda ikke lest noe som helt bra om den.. ikke engang den vanlige "OMG MYE ACTION DEN RULTE!" Lenke til kommentar
stigga Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) Seriøst? Vin Diesel? Mitt filmhjerte stoppet nesten etter det utsagnet. Makan til møkkaskuespiller skal man lete lenge etter. Dog, relativt god i Find me guilty må jeg si. Der han ikke spiller ubertøff machohelt. Timothy Oliphant er da flink han. Helt enig i at han som har fått hovedrollen suger! Jason Statham hadde passet bra. (The transporter, Rouge Assasin, The Italian job m.fl.) Endret 15. desember 2007 av stigga Lenke til kommentar
curly4ever Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Jason Statham FTW! Han må være den som passer best, ingen tvil om det. Timothy ser for snill ut. Denne filmen har også fått elendig omtale av mange kritikere, men hvis man bare vil se filmen for action og kvinnfolka, så er det bare å se den. Endret 16. desember 2007 av curly4ever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå