galaxy13 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei, Er det noen som har kjennskap til om det finnes digitale speilreflekskamera der lukkertidene og blenderen kan programmeres manuelt ved serieopptak. Poenget er at det tas bilder med forskjellige eksponerings-alternativer under et serieopptak som programmeres til å starte ved et visst klokkeslett? Lenke til kommentar
galaxy13 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Egentlig mente jeg intervall-opptak. Men programmerings-muligheter ved serie-opptak kan også være aktuelt. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Uten å si noe for sikkert hverfall fra eller til, så tror jeg nok du da er avhengig av en pc-kabel, en laptop og rett programvare. Jeg vet ikke om noe DSLR som har de funksjonene der, dersom jeg har forstått deg riktig. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
erlingba Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er normalt ikke noe som er innebygget i kameraet, men det er i enkelte fjernkontroller, eller så må man bruke pc. Lenke til kommentar
galaxy13 Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2008 Det er normalt ikke noe som er innebygget i kameraet, men det er i enkelte fjernkontroller, eller så må man bruke pc. Finnes det noe info om dette på nettet? Hva slags programvare er tilgjengelig, samt hva slags tilkobling må brukes mellom kameraet og PCen? Lenke til kommentar
torve Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Det er normalt ikke noe som er innebygget i kameraet, men det er i enkelte fjernkontroller, eller så må man bruke pc. Finnes det noe info om dette på nettet? Hva slags programvare er tilgjengelig, samt hva slags tilkobling må brukes mellom kameraet og PCen? Finnes noe på ebay. Feks denne her. Lenke til kommentar
Patrol_33 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Dette ser ut som en tråd der trådstarter hadde fått bedre svar ved å forklare hva han vil oppnå, ikke hvordan han har tenkt å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå