Gå til innhold

Verdi brukt PC - ECS 600

freolss

Anbefalte innlegg

Siden jeg har kjøpt ny bærbar, selger jeg min gamle.

Det er snakk om en Elitegroup ECS 600. Kjøpt på Multicom i september 2005 for ca 15500,-

Hva mener dere er riktig pris?

Pentium M 2,0ghz

1gb ram

100gb hd

Windows xp cd

ATI Mobility Radeon X700 256mb

TV Tuner

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant en HWtest her: http://www.hardware.no/tester/baerbar_pc/e...ecs_600/19564/1

Synes Sempron er for snill med deg, så mye vil jeg ikke ha betalt. Prossoren er grei, men likevel godt unna dagens. Ram og disk er tilfredsstillende og skjermkortet funker ok. At den har tv-tuner er jo et pluss.

Likevel vil jeg ikke ha betalt noe særlig mer enn 2000, absolutt ikke mer enn 2500 selv om batteriet er greit og standen er fin. Hardware taper seg fort i pris, det er synd for selger.

Lenke til kommentar
Skjerm og skejrmoppløsning? Hvordan er standen, er den slitt og hvordan er batteriet?

15,4 1280x.. blank..

har et par bruksspor..

jeg solgte den for 3 jeg.. fort og gæli.. kjøper som jeg kjenner, syns ikke det var for mye hvertfall.. og jeg tror det er OK nok.. :)

batteri rundt 1,5 time.. litt dårligere enn ny..

Endret av freolss
Lenke til kommentar

Det er jo _egentlig_ en relativt kraftig prosessor, og skjermkortet er jo også helt kurant (hvis det ikke er den nedstrippede 64mb-versjonen...), så hvis maskinen ellers er i god stand så har jo kjøper fått seg noe som duger bra, tross alt. Hvis han oppgraderer minnet til 2gb har han en maskin som bør holde ihvertfall et par år til, til normalt bruk og enklere spill.

Lenke til kommentar
Det er jo _egentlig_ en relativt kraftig prosessor, og skjermkortet er jo også helt kurant (hvis det ikke er den nedstrippede 64mb-versjonen...), så hvis maskinen ellers er i god stand så har jo kjøper fått seg noe som duger bra, tross alt. Hvis han oppgraderer minnet til 2gb har han en maskin som bør holde ihvertfall et par år til, til normalt bruk og enklere spill.

Syns den stadig var rask og fin ja. Stabil og. Ikke vært ute av drift pga problemer i 10 min engang på de litt over 2 år. :)

256mb på skjermkortet ja. :)

Ikke testa den mot nyere "grafikkspill" enn Call of duty 2 og Half Life 2.. kjørte perfekt på de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...