lilfire Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 har søkt litt nå men ble ikke noe klokere. Det jeg tenkte meg var: link1 link2 link3 link4 hadde det vært tekst kunne jeg jo brukt "word-spacing". mne finner ikke helt hva jeg kan bruke når det gjelder linker.. MVH Lilfire Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 hmm, bare ett enkelt lite mellomrom mellom linkene? isåfall: <a href="" alt=""></a> <a href="" alt=""></a> Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvis det skal være en meny: <ul id="meny"> <li><a href="#">Link 1</a></li> <li><a href="#">Link 2</a></li> <li><a href="#">Link 3</a></li> <li><a href="#">Link 4</a></li> </ul> CSS: #meny li { display: inline; padding: 0 20px; } For eksempel.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Word-spacing skal fungere på linker det, så lenge det er tekstbaserte linker med bare ett ord. Da er det tross alt tekst som representerer linken. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 brukte eksempelet til mikael berg. Var akkurat det jeg var ute etter. er ny i css og har ikke sett display før.. det var en fin kode:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå