Howareye Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Tittelen sier det meste. Kanskje unødvendig å lage en egen tråd, men jeg fant lite som fungerte på google. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) ClosetGnome funker. http://files.wowace.com/ClosetGnome/ Endret 13. desember 2007 av kristteo Lenke til kommentar
sttiiaann Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg bruker Itemrack, å det fungerer helt utmerket... Lenke til kommentar
Howareye Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Hvem vil dere anbefale? Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvem vil dere anbefale? Nå har ikke jeg brukt Itemrack siden før TBC. Men hvis det er samme opplegget ville jeg brukt Itemrack føre ClosetGnome. Det blir vel mye smak og behag Lenke til kommentar
Howareye Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Hvem vil dere anbefale? Nå har ikke jeg brukt Itemrack siden før TBC. Men hvis det er samme opplegget ville jeg brukt Itemrack føre ClosetGnome. Det blir vel mye smak og behag Kan du utdype? Eller noen andre? Ikke nødvendig, men hadde vært digg. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Prøv begge vel. Ingen her som vet hva du vil like best. Lenke til kommentar
Howareye Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Orite, bra du er hyggelig:) Hvis du hadde visst hva de gikk ut på, kunne du sagt hvem av de som var mest brukevennlig etc. Men nevermind. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Orite, bra du er hyggelig:)Hvis du hadde visst hva de gikk ut på, kunne du sagt hvem av de som var mest brukevennlig etc. Men nevermind. Skulle ha skrevet det inn i forrige post, men jeg glemte det ClosetGnome er litt buggete av og til. Når man skifter sett så finner den ikke alle armor- delene selv om den ligger på plass i bag'en. "Finner ikke [Cannonballer's Helmet], beholder [Newb Healingcap] på" Itemrack er (var, hvertfall) lett å sette opp og lett å laga macro utav. Automatisk stripping ved Feign Death sparte meg masse masse penger mellom ZG og AQ40 Lenke til kommentar
Instict Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg liker best Closetgnome. Men man må legge til nye set når man feks enchanter et item. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har brukt Outfitter siden den kom. http://wow.curse.com/downloads/details/4784/ Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Bruker Closetgnome selv, men savner en stor funksjon for arena. Spiller feral druid, og når jeg hopper til casterform så hiver jeg opp healingweapon og tilsvarende idol, med dmgweapon og tilsvarende idol i cat/bear. Det som er problemet her er at jeg dønne lei å skifte sets manuelt siden det tar tid. Det jeg kunne tenkt meg var at sets ble skiftet etter hvilken form jeg var i. Si at: set1: healing gear set2: dmg gear Når jeg hopper i caster så detekteres dette og set1 blir hevet på, når jeg hopper i cat/bear så detekteres dette og set2 blir hevet på. Grunnen til at jeg ikke bare kan binde dette til de respektive knappene jeg bruker for å skifte forms er pga at vi nå kan bruke abilities som f.eks healingspells i cat/bear og så blir man automatisk hevet til caster. Har forstått at Itemrack kan lese scripts, men har null clue hvordan et slik script skulle ses ut. forslag tas i mot med takk Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 Outfitter fungerer utmerket til dette. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Takker, dette fungerte utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå