Gå til innhold

Gear change addon til 2.3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Orite, bra du er hyggelig:)

Hvis du hadde visst hva de gikk ut på, kunne du sagt hvem av de som var mest brukevennlig etc. Men nevermind.

Skulle ha skrevet det inn i forrige post, men jeg glemte det :p

ClosetGnome er litt buggete av og til. Når man skifter sett så finner den ikke alle armor- delene selv om den ligger på plass i bag'en.

"Finner ikke [Cannonballer's Helmet], beholder [Newb Healingcap] på"

Itemrack er (var, hvertfall) lett å sette opp og lett å laga macro utav. Automatisk stripping ved Feign Death sparte meg masse masse penger mellom ZG og AQ40 :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bruker Closetgnome selv, men savner en stor funksjon for arena. Spiller feral druid, og når jeg hopper til casterform så hiver jeg opp healingweapon og tilsvarende idol, med dmgweapon og tilsvarende idol i cat/bear. Det som er problemet her er at jeg dønne lei å skifte sets manuelt siden det tar tid.

Det jeg kunne tenkt meg var at sets ble skiftet etter hvilken form jeg var i. Si at:

set1: healing gear

set2: dmg gear

Når jeg hopper i caster så detekteres dette og set1 blir hevet på, når jeg hopper i cat/bear så detekteres dette og set2 blir hevet på. Grunnen til at jeg ikke bare kan binde dette til de respektive knappene jeg bruker for å skifte forms er pga at vi nå kan bruke abilities som f.eks healingspells i cat/bear og så blir man automatisk hevet til caster. Har forstått at Itemrack kan lese scripts, men har null clue hvordan et slik script skulle ses ut. forslag tas i mot med takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...