Robols Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei Jeg har alltid fått vondt i ryggen når jeg tar situps. Jeg har prøvd mange forskjellige metoder, men får fortsatt vondt i ryggen. Gjør jeg noe galt? Det er utrolig kjedelig ettersom jeg ikke klarer fler en 20 før jeg får så vondt at jeg får problemer med å puste. Hadde satt utrolig pris på svar, har slitet med dette en god stund nå. Takk på forhånd Lenke til kommentar
War Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Hvordan tar du situps? Husk at skuldrene skal 10-15cm over bakken og kun løfte til magemusklene er spent og ikke vidre med hjelp av korsryggen som man ærer i gymmen og militæret. Her er noen tips til øvelser. Lenke til kommentar
Robols Skrevet 14. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2007 Jeg har prøvd mange forskjellige varianter. Alt fra å kjøre meg helt opp slik at jeg sitter i 90 grader til DENNE øvelsen. Kan godt være at jeg ikke bruker magemusklene, men etter jeg har tatt noen sett så merker jeg at jeg har brukt mage. Synes også det ikke er så utrolig lett å vite på hvilken måte jeg skal bruke magemusklene. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Korsryggen skal vel aldri forlate bakken... kjøp deg en ball, det er visstnok en av de beste situps øvelsene, kan gå mer enn 180 grader ned og du slipper ryggproblemer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå