1915 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 jeg bor på hybel. altså. det er 2 hybeler i en kjeller. vi er 2 stykker som bor her. jeg og en jente. men uansett. vi får nett fra hybelvertene(trådløst) og når man er tilkoblet internett blinker det jo i den lille trådløs dingsten nede i systemtry. jeg er alltid tilkoblet. har aldri problemer. nå kommer problemet. men på hennes pc. så funker nettet. men så er det et sånt kryss over den trådløse tilkoblingen.(det er jo kryss over den når man ikke er tilkoblet.) men nettet på pcn hennes funker fordet. hun kan surfe på nettet osv. men etter 10 min, så detter det ut. da funker det ikke. koble til nettet igjen. men det står fortsatt at det ikke er tilkoblet. men da kan hun surfe på nettet. og så går det 10 min så funket det ikke. hvordan kan jeg få fikset det ? Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Virker som ho har dårlig eller ingen forbindelse som det here, har skjedd med meg når jeg satt for langt unna boksen, men siden dette ikke skjer med deg er det jo litt rart da:/ Lenke til kommentar
1915 Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 nei nei. det er jo 4 strek i signal Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 nei nei. det er jo 4 strek i signal Da vet jeg dessverre ikke hva problemet er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå