Gå til innhold

Ny gaming-PC bærbar/stasjonær+TV-Kort

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg ny PC til gaming og Photoshop,

Jeg har mest lyst på bærbar, siden det kan være praktisk å kunne ta den med seg rundt, men det går greit med stasjonær, men vil altså helst ha bærbar.

Har sett en del på Acer sin Aspire 7720G. Her er specs-ene:

Intel® Core™ Duo processor T5250, 17" WXGA+ high-brightness (200 nit) Acer CrystalBrite™ TFT LCD, 1920 x 1200, 2048 MB (2 x 1024) DDR 667MHZ- soDIMM, 250 GB 5400 RPM 2,5", Mobile Intel® GL960 Express chipset, NVIDIA® GeForce® 8600M GT with up to 1024 MB of TurboCache™ (512 MB of dedicated GDDR2 VRAM, up to 768 MB of shared system memory*), supporting NVIDIA® PureVideo™ HD technology, OpenEXR High Dynamic-Range (HDR) technology, Shader Model 4.0, Microsoft® DirectX® 10, Dolby® -certified surround sound system with two built-in Acer 3DSonic stereo speakers, Lithium battery (6 cells), Gigabit Ethernet, Wake-on-LAN ready , 56K ITU V.92 with PTT approval, Wake-on-Ring ready , Acer InviLink™ 802.11b/g Wi-Fi CERTIFIED® network connection, supporting Acer SignalUp™ wireless technology

(kopiert fra nettbutikken)

Kommer for det meste til å spille spill som CS: S, World in Conlfict, Hellgate London osv.

Men ville vært fint om den kunne i det minste kjøre Crysis osv.

Bare gi meg tips om PC-er jeg burde vurdere osv. Prisklasse: 8-9000

Spør i samme slengen om noen vet om noen gode TV-kort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...