Itw Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Heisann Sliter med og finne drivere til Asus A6000, ikke finner jeg den inne på Asus sin side, og når jeg prøver og gå via nedlasting linken på Asus sin side, så står den bare og jobber også kommer det opp siden kan ikke vises.. Er det bare jeg som ikke kommer inn på nedlasting siden deres? Og hvorfor i all verden finner jeg ikke maskina på siden dems? Finnes det andre plasser jeg får tak i driverne? Lenke til kommentar
JegHarMangeRareSpørsmålJeg Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) http://driverscollection.com/?V=ASUS&S=43 skulle tro ASUS sin webside er basert på en va de første modem linjene her til lands. alltid vært treeeeegt vær bevisst på hva du trykker på. driverne finnes dær, bare med liten skrift vil tro du trenger mesteparten på page 1 og 2 Endret 13. desember 2007 av JegHarMangeRareSpørsmålJeg Lenke til kommentar
Itw Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Flott der lå jo det meste:) Enn hva med chipset drivere? Trenger jeg ikke det? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 Hmm Modem drivern virket ikke, og heller ikke skjermkort drivern... Hvor ellers kan jeg få tak i de.. Og hvorfor i all verden virker ikke nedlastings sidene til Asus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå