Pasient Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Finnes det? Jeg ringer veldig mye, og jeg vil helst ha en fastpris. Dvs, betale 5-700 kr, ringe så mye jeg vil samt sende så masse sms/mms jeg vil. Var det KUN Nutel som hadde dette? Eller finnes det andre alternativer? Takker for svar Endret 13. desember 2007 av Pasient Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Kun Nutel. Kanskje derfor de ikke klarte å betale regningene sine? Legg inn forbruket ditt på www.telepriser.no, så finner du det abonnementet som nå er billigst for ditt forbruk. Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg kunne også tenkt meg et sånt abbonemang igjen og kunne gjerne betalt en 800-900kr mnd før det Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har du firma selv eller foreldre med firma, så kan du gå for netcom bedrift..og fikse deg den fastpristjenesten de har der.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Hadde 2 ab. hos Nutel og flyttet disse over til Onecall faktura i dag. Passet best for vårt bruk ifølge Post-og Teletilsynets analyseprogram. Endret 13. desember 2007 av Jarmo Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Ingen av de som passer meg. 120 ringeminutter er brukt opp på kanskje 2-3 dager Helvette da. Faens forpulte Nutel! Det abbonementet var jo så genialt som du fikk det! For godt til og være sant, og det viste seg jo og stemme.. Fant Tele 2 champion. Er Tele2 kunde fra før, så det var jo rimelig enkelt og bestille. Uansett. 0,39 minuttet uansett hvem du ringer, både i norge og sverige. sms for 0.39 øre, ingen månedsavgift og 0,89 i oppstartsavgift. Mms kostet 1,89. Det er det billigste jeg har funnet, og det er vel det mest geniale, bortsett fra Nutel KillBill jeg har funnet. Dinside sin priskalkulator gav meg svaret. Endret 13. desember 2007 av Pasient Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå