Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 La meg gjette… Det er satt av mer plass til reklame?? Hvorfor ikke fjerne reklamen? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Regner med det var ironisk ment, Øyvind ... Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hva som var ment ironisk? Jeg ser ikke noe ironisk i spørsmålet. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Det Øyvind sa, må være ironi. Selve spørsmålet var greit nok ... Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 La meg gjette… Det er satt av mer plass til reklame?? Det er satt av ganske nøyaktig like mye plass til reklame som før. Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det er satt av ganske nøyaktig like mye plass til reklame som før. Det er rimelig dårlig da! Jeg vil ha mere!! nei.. Mindre! Egentlig vil jeg bare være negativ og skeptisk av natur, for jeg er en bortskjemt nordmann! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 La meg gjette… Det er satt av mer plass til reklame?? Det er satt av ganske nøyaktig like mye plass til reklame som før. Hvorfor ikke en Hw.no GOLD versjon? Ie, betale litt for å slippe reklamebannerne? Hadde vært pent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Det Øyvind sa, må være ironi. Selve spørsmålet var greit nok ... Aha, leste ikke setningen din godt nok. Men nei, mente det ikke ironisk. Mente heller ikke at hardware.no skulle fjerne reklamen, men brukeren selv. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Diskusjon rundt verktøy for å fjerne reklame fra sidene våre er, som dere sikkert forstår, ikke akkurat noe vi ønsker her. Hardware.no er avhengig av reklameinntekter for å kunne drive videre, og ved å unngå å se reklamen skyter dere bare dere selv i foten, da det betyr mindre inntekter til oss, hvilket igjen betyr mindre penger til å betale dyktige skribenter for å skrive spennende artikler, mindre penger for å oppdatere prisguiden og så videre. Det får være opp til hver enkelt hvor moralsk man føler for å være, men det er en ting som er sikkert, og det er diskusjonen rundt slike verktøy ikke fortsetter i denne tråden. Redigert: Jeg flyttet også et innlegg som kom med detaljerte tilbakemeldinger og kritiske innvendinger til den nye layouten, da denne typen tilbakemeldinger hører hjemme i det beta-spesifikke forumet. Bare til informasjon. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 oerhört: Støtter den 100%. Er ikke mye som irriterer meg like mye som freeloaders som mener at alt på nett skal være gratis, samtidig som de syns det er helt greit å blokkere reklame. Jeg er forøvrig spent på mulighetene som ajax og web apps gir. Det blir spennende å se om det blir vanlig å sperre ute slike freeloaders, mulighetene er der. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Jeg ble da trukket ut. Fikk en mail med en link til et forum som man skal poste tilbakemeldinger og synspunkter, men linken funket ikke. (fikk en feilmelding: "Beklager, linken som førte deg til denne siden ser ut til å ha gått ut på dato eller er brutt.") Har sendt en mail, men håper på at jeg får svar fortere her. Gidder ikke poste mine tilbakemeldinger her, men det er nok av de! Noen positive sider, men også en del negative. Og en ting til: Er forumet åpent for alle, eller kun testerne? Endret 21. desember 2007 av Knewt Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Beta-forumet er bare åpen for beta-tester. Sikkert er veldig dumt spørsmål, men er du sikker på at du er logget inn når du prøvde? Ellers kan du prøve å logge inn og ut. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 Problemet er nok at du ikke er logget inn. Det var i hvert fall situasjonen da jeg fikk samme feilmeldingen. Tror forumet er skult for alle som ikke er betatestere og at alle som ikke er logget inn derfor får den feilmeldingen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 21. desember 2007 Del Skrevet 21. desember 2007 (endret) Er alltid logga inn, så det er uvant å måtte gjøre det. Må vel prøve å logge ut og inn eller noe. EDIT: Fant ut av det nå. Har feil e-postadresse. Av en eller annen grunn har jeg en e-postadresse, jeg aldri har tatt i bruk, som står registrert på min forumbruker. Men når jeg prøver å endre til den jeg brukte når jeg sendte inn søknad, og som er den adressen jeg bruker, får jeg bare "E-postadressen er allerede i bruk" eller noe lignende, selv om det er den andre jeg aldri bruker som står rett over. Hmm. Håper noen skjønner hva jeg mener. Altså: Nåværende e-postadresse: *Gammel og ubrukt adresse*@hotmail.com Prøver å bytte til den adressen jeg BRUKER nå, *En helt annen adresse*@hotmail.com og får: "E-postadressen er allerede i bruk" EDIT: Sjekket nå, og jeg ER logget inn, men får feilmeldingen, antagelig fordi mail-adressen er feil. Endret 21. desember 2007 av Knewt Lenke til kommentar
SilentNET Skrevet 24. desember 2007 Del Skrevet 24. desember 2007 Sålenge forumet og ikke minst prisguiden blir raskere, skal jeg være fornøyd. Det er et skikkelig ork å bruke prisguiden enkelte ganger. Ellers så må jeg nevne at jeg også er en av de som fortsatt kjører mest mulig likt Windows 2000 "look" der jeg kan. Ja, prisguiden kan være rimelig treig til tider. Også har handlevognene min en tedens til å klikke om jeg har opprettet flere enn ca 3stk. Selv om jeg da velger handlevogn 1, så byttes det plutselig om til handlevogn nr 3 uten grunn. Utrolig irriterende, da den bytter til en annen handlevogn hele tiden, og jeg er nødt til å velge den handlevognen jeg ønsker på hvert enkelt produkt, og refreshe siden! Akkurat det du nevner der har jeg også slitt med faktisk. Men regner med at alt dette blir bedre når de kommer med det nye designet. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Nå tror jeg jeg vet hva feilen er. Grunnen til at jeg ikke kan bytte mail er at jeg brukte min nåværennde mail på en gammel bruker. Så kuttet jeg ut forumet en stund, og når jeg ville tilbake husket jeg ikke passordet. Derfor lagde jeg en ny mail til denne brukeren, men når jeg sendte inn mitt skjema på "Vil du se vårt nye design?"-artikkelen brukte jeg mailen til min gamle bruker. Damn. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Hvor er speedometeret for å sjekke linjehastigheten? Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 (endret) Hvor er speedometeret for å sjekke linjehastigheten? Her, finner link til den litt nedpå forsiden. Ellers så er det litt mer liv i denne tråden ang det nye designet. Endret 12. januar 2008 av phax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå