Gå til innhold

Vil du se vårt nye design?

Anbefalte innlegg

Har ikkje gidda å registrere meg for å betateste nye designet. Får no vere grenser ka eg gidder å registrere meg på.

Ja, der går streken, altså!!

Til emnet; overraskende mange unge skeptikere der ute.

Håper personlig på noe mer magasin-preget, slik som Amobil, Gamer og Kulturo har fått til med sine siste design. Mye bilder er også et must for det norske publikum.

Kunne ikke sagt det bedre selv! Håper på det beste, og har en god magefølelse på at resultatet blir bra! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skribentene er alltid dyktige til å finne representative bilder til artiklene på forsiden av hw.no, noe som er til stor hjelp når man kun har tid til å kjapt titte innom noen ganger i uken, skumme den midtre kolonnen og åpne alt interessant i ny bakgrunnstab.

Sånn går det unna her, og jeg kan ikke si jeg ville lagt spesielt mye merke til en endring i sidekolonnene - for det jeg liker med hw.no sin forside er nettopp den fine lista over nye artikler midt på. Når jeg så har lest en artikkel/test, ser jeg i blandt rundtom på siden etter "relatert" eller "liknende artikler", og er som nå ofte innom forumtråden for å lese kommentarene. Det var mitt bruksmønster, i korte trekk.

Lenke til kommentar

Håper også på mer magasinpreget design. Passelig store typer i overskrifter og en passelig smal kolonne med hovedinnholdet. Det gjør det mye enklere å lese nettsidene på mobilen da man kan zoome ut til kolonnebredden og få oversikt over innholdet samtidig som man kan lese overskriftene og zoome inn på det man vil lese. Eventuelt håper jeg det kommer en egen mobil utgave beregnet på mer moderne mobiltelefoner som benytter S60-browseren, mobile safari, Opera o.l. ( altså ikke wap, begrenset bildeinnhold og annet faenskap).

Lenke til kommentar

En liten komentar:

Ofte er sidene deres, spesiellt i prisguiden og forumet UFATTELIG trege å laste. Dette står i sterk kontrast med de fleste andre norske sidene jeg besøker.

Hadde vært en ide å se på dette samtidig, kansje spandere på bedre linjer/servere (uten at jeg vet om det er der flaskehalsen er) :hmm:

Lenke til kommentar
Meldt meg på også.

Husker sist gang (og gangen før det). Ble ramaskrik og tilnærmet boikottstemning fra de mest forargede :tease: Er sikkert dette de prøver å unngå.

Hvorfor har dere ikke med et spørsmål om aldersgruppe også? Kan tenke meg at forskjellige design vil slå ulikt an i de forskjellige aldersgrupper. Fjortisene liker blinklys, mens vi eldre liker det enkle/trauste.

jaha? :huh: blinklys! har ikke vert så fornermet i hele mitt liv! :grumpy:

heh...

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Oioi, nytt design altså. Ja dette trengs. :) Hvis det blir såpass sprekt som teaser bildet så lover det jo bra.

Blir morsomt og se hvor mange trangsynte nerder som skal gnåle om at det var bedre før. Sannsynligvis de samme nerdene som mente at det nåværende designet var helt forferdelig når det kom, men nå av en eller annen mystisk grunn mener at det er guds gave til mennesket.

Forbanna vanedyr hele gjengen.

Lenke til kommentar

Fikk epost i natt! om at eg fikk lov å sjå på det nye designet!

Såg stilig ut!

Litt masse reklame seffølgelig, men det kan jo rettes på i ein fei!

Var også ein link til ein forumtråd i den eposten, den fungerte dårlig!

Holdbarheitsdatoen på den hadde gått ut!

Lenke til kommentar

Beta-forumet skal være i orden nå. Fint om du prøver å klikke deg inn en gang til.

Hvis det fortsatt skulle vise seg å være vanskelig, så er det mulig det skyldes at du ikke er registrert i forumet med samme epost-adresse som du oppgav da du registrerte deg for betaen.

I fall dette er trøblete så sender du en epost til [email protected], så vil noen hjelpe deg så fort de har tid.

Lenke til kommentar
Fikk epost i natt! om at eg fikk lov å sjå på det nye designet!

Såg stilig ut!

Litt masse reklame seffølgelig, men det kan jo rettes på i ein fei!

Var også ein link til ein forumtråd i den eposten, den fungerte dårlig!

Holdbarheitsdatoen på den hadde gått ut!

jeg vil og! :cry:

*hate Cornel de neste sekundene*

Lenke til kommentar

Det høres ut som svært mange av dere har meninger om hvordan det bør se ut og det er bra. Jo flere som bidrar jo mer funksjonelt og lekkert blir designet.

Folk var jo fornøyd med utseendet til Windows 2000 før XP kom og fornøyd med utseendet til XP før Vista kom. Med holdningen "dont fix it if it aint broken" ville Vista sett ut som 2000. Faktisk er det meste innen dataindustrien utviklet med holdningen "forbedre det som fungerer".

Jeg er allerede imponert over det nye designet. Med deres støtte tror jeg det vil bli ennå bedre.

Lenke til kommentar

Vil bare rapportere for allmennheten at sidene fungerer veldig bra for oss som leser vanlige nettsider på mobilen :)

Tror ikke man skal bekymre seg for en "ny itavisen.no". Ei heller en "ny dingz.no", som hadde vært mye mye verre enn en "ny itavisen". Arngren er vel det eneste som er verre enn dingz :)

Endret av Marasmus
Lenke til kommentar
Folk var jo fornøyd med utseendet til Windows 2000 før XP kom og fornøyd med utseendet til XP før Vista kom. Med holdningen "dont fix it if it aint broken" ville Vista sett ut som 2000. Faktisk er det meste innen dataindustrien utviklet med holdningen "forbedre det som fungerer".
Tja, dette gjelder ikke for meg og mange andre jeg kjenner. Velger Win2k-stilen over XP og Vista, anyday. Vil heller ha en firkant enn en runding, og de nye fancye temaene ser så -- dette høres kanskje rart ut -- useriøse ut.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...