Gå til innhold

Vil du se vårt nye design?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9018234

Spennende å se om de lar en webdesigner, utvikler og programmerer til med nulltoleranse for dårlige løsninger, javascriptmenyer og beinhard på søkemotoroptimalisering og markup ; ) Ettersom jeg jobber med dette daglig blir det nok ikke stille fra denne gården.

Lenke til kommentar
Skal man oppgi navn og etternavn eller holder det med forumkallenavn?

Oppgi vanlig navn og etternavn, ja.

 

Hvis resultatet blir som Amobil eller *grøss* Kulturo ser jeg ingen lys fremtid for Gamer.no.

Det er lov å utdype hva du tenker på her. :)

 

Men jeg vil nå være her uansett. Det redaksjonelle blir vil ikke forvandlet nevneverdig håper jeg?

Det redaksjonelle vil forbli som før, forhåpentligvis kan vi bli enda bedre dog.

Lenke til kommentar
Hvis resultatet blir som Amobil eller *grøss* Kulturo ser jeg ingen lys fremtid for Gamer.no.

Det er lov å utdype hva du tenker på her.

Jeg tolker det dithen at han deler min mening om at designet på amobil og kulturo er stygg

som juling!

 

Webdesign handler faktisk ikke om å runke med mest mulig avansert kode inn i designet sitt, men derimot om å gjøre det enklere og bedre for leseren.

 

Carl :)

Lenke til kommentar
Da var søknad sendt :)

 

"håpe på" :p

 

 

Får håpe designet blir tilfredsstillenes for de fleste brukerne av Akam, Amobil, Gamer og hw.no ;)

 

Edit:

Ramguy@

Tviler på det, de tar nok forskjellige folk, da de sikkert vil høre tilbakemeldinger fra mange forskjellige typer mennesker ;)

Tror jeg da, mest logisk for dem.

 

Det var mer ment som en spøk :p

 

 

aha :whistle:

Lenke til kommentar
Oppdatering:

 

Vi har tatt utgangspunkt i dette designet.

 

Der har du siden ja, leta litt rundt så fant jeg denne karen :p

 

Figur-georg-bush-bra.TP94600lg.jpg

 

Edit: Må si jeg likte denne teksten som stod en plass på siden

 

Er du redd for at figurene ikke skal kommer frem til Jul,

sender vi deg en fargeprint Gratis, mens du venter på originalen )

 

Pga et lite klikk på den linken du la ut, har jeg nå sløst 10minutter med å bare klikke rundt på den siden. Må si jeg mildt sagt er forundret. :ermm:

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar

Meldt meg på også.

 

Husker sist gang (og gangen før det). Ble ramaskrik og tilnærmet boikottstemning fra de mest forargede :tease: Er sikkert dette de prøver å unngå.

 

Hvorfor har dere ikke med et spørsmål om aldersgruppe også? Kan tenke meg at forskjellige design vil slå ulikt an i de forskjellige aldersgrupper. Fjortisene liker blinklys, mens vi eldre liker det enkle/trauste.

Lenke til kommentar

Har ikkje gidda å registrere meg for å betateste nye designet. Får no vere grenser ka eg gidder å registrere meg på.

Uansett håper eg det ikkje blir like rotete og "amreikansk" som Toms hardware slutta heit å lese den ettersom det rett og slett var vansklig å finne artiklane. ser ut som endel websider deler opp websidene og artiklane i fleire undersider for å få fleire treff på bannera. Om det ikkje finnes ei liste med siste artiklane på første sida so kan det bare være for min del....

Lenke til kommentar
Har ikkje gidda å registrere meg for å betateste nye designet. Får no vere grenser ka eg gidder å registrere meg på.

Ja, der går streken, altså!!

 

Til emnet; overraskende mange unge skeptikere der ute.

Håper personlig på noe mer magasin-preget, slik som Amobil, Gamer og Kulturo har fått til med sine siste design. Mye bilder er også et must for det norske publikum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...