Goliath Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Oppdatering: Vi har tatt utgangspunkt i dette designet. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 If it ain't broke, don't fix it.hm? se signatur for rett slagord. Skal man oppgi navn og etternavn eller holder det med forumkallenavn? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Oppdatering: Vi har tatt utgangspunkt i dette designet. Godt å vite at dere tar kundene såpass seriøst. Det virker som et greit og oversiktlig design. Kanskje det hadde lønt seg med litt mer skrikende farger for å fange oppmerksomheten? Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Oppdatering: Vi har tatt utgangspunkt i dette designet. Blir bra ja Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Mitt forslag er å ha det sånn som det er nå, spesielt listen. Men kanskje freshe opp litt med nyye toolbars, logoer og farger.. Fortsatt blått og hvitt.. På en måte som forkjellen i designet på Vista og Xp, hvis du skjønner hva jeg mener? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Spennende å se om de lar en webdesigner, utvikler og programmerer til med nulltoleranse for dårlige løsninger, javascriptmenyer og beinhard på søkemotoroptimalisering og markup ; ) Ettersom jeg jobber med dette daglig blir det nok ikke stille fra denne gården. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvis resultatet blir som Amobil eller *grøss* Kulturo ser jeg ingen lys fremtid for Gamer.no. Men jeg vil nå være her uansett. Det redaksjonelle blir vil ikke forvandlet nevneverdig håper jeg? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Skal man oppgi navn og etternavn eller holder det med forumkallenavn? Oppgi vanlig navn og etternavn, ja. Hvis resultatet blir som Amobil eller *grøss* Kulturo ser jeg ingen lys fremtid for Gamer.no. Det er lov å utdype hva du tenker på her. Men jeg vil nå være her uansett. Det redaksjonelle blir vil ikke forvandlet nevneverdig håper jeg? Det redaksjonelle vil forbli som før, forhåpentligvis kan vi bli enda bedre dog. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Fint med nytt design til hver side. Det er jo egentlig ikke så fryktelig lenge siden Amobil, HW og Gamer fikk en oppfrsking. Men gleder meg til noe nytt å se på! Stå på. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvis resultatet blir som Amobil eller *grøss* Kulturo ser jeg ingen lys fremtid for Gamer.no. Det er lov å utdype hva du tenker på her. Jeg tolker det dithen at han deler min mening om at designet på amobil og kulturo er stygg som juling! Webdesign handler faktisk ikke om å runke med mest mulig avansert kode inn i designet sitt, men derimot om å gjøre det enklere og bedre for leseren. Carl Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Spennende, men jeg syns amobil allerede har et pent design som fungerer. Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Oppdatering: Vi har tatt utgangspunkt i dette designet. Haha Arngren.net er sia si! Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Da var søknad sendt "håpe på" Får håpe designet blir tilfredsstillenes for de fleste brukerne av Akam, Amobil, Gamer og hw.no Edit: Ramguy@ Tviler på det, de tar nok forskjellige folk, da de sikkert vil høre tilbakemeldinger fra mange forskjellige typer mennesker Tror jeg da, mest logisk for dem. Det var mer ment som en spøk aha Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Oppdatering: Vi har tatt utgangspunkt i dette designet. Der har du siden ja, leta litt rundt så fant jeg denne karen Edit: Må si jeg likte denne teksten som stod en plass på siden Er du redd for at figurene ikke skal kommer frem til Jul,sender vi deg en fargeprint Gratis, mens du venter på originalen ) Pga et lite klikk på den linken du la ut, har jeg nå sløst 10minutter med å bare klikke rundt på den siden. Må si jeg mildt sagt er forundret. Endret 13. desember 2007 av Thorsen Lenke til kommentar
madammim Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Meldt meg på også. Husker sist gang (og gangen før det). Ble ramaskrik og tilnærmet boikottstemning fra de mest forargede Er sikkert dette de prøver å unngå. Hvorfor har dere ikke med et spørsmål om aldersgruppe også? Kan tenke meg at forskjellige design vil slå ulikt an i de forskjellige aldersgrupper. Fjortisene liker blinklys, mens vi eldre liker det enkle/trauste. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Da var jeg meldt på. Lenke til kommentar
zargblatt Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har ikkje gidda å registrere meg for å betateste nye designet. Får no vere grenser ka eg gidder å registrere meg på. Uansett håper eg det ikkje blir like rotete og "amreikansk" som Toms hardware slutta heit å lese den ettersom det rett og slett var vansklig å finne artiklane. ser ut som endel websider deler opp websidene og artiklane i fleire undersider for å få fleire treff på bannera. Om det ikkje finnes ei liste med siste artiklane på første sida so kan det bare være for min del.... Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Gleder meg til det nye designet, håper det blir mindre styr enn forrige gang dere endret. Husker den første versjonen ikke akkurat var en forbedring. Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vil bare si at jeg synes HW er funksjonell slik som den er, kjapp å finne frem på og jeg vet liksom hvor jeg skal klikke, men det kan jo være noen skarpe hoder har forbedret det ytterligere, men ikke bytt bare for at det skal være "fancy". Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Har ikkje gidda å registrere meg for å betateste nye designet. Får no vere grenser ka eg gidder å registrere meg på. Ja, der går streken, altså!! Til emnet; overraskende mange unge skeptikere der ute. Håper personlig på noe mer magasin-preget, slik som Amobil, Gamer og Kulturo har fått til med sine siste design. Mye bilder er også et must for det norske publikum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå