Thorsen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hadde det vært opp til deg så hadde vi vel fortsatt vært her:http://web.archive.org/web/20000229191346/...://hardware.no/ Hehe, du mener vel dette: http://www.geocities.com/Pipeline/1500/hardware-norge.htm (Hardware.no anno 1998) Hehe var kanskje ikke helt up to date den der. Men har sett mye sider som er mye verre å navigere i, har dårligere oversikt osv som faktisk er aktive i dag, og som også påberoper seg å ha "fancy" design. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Hvorfor er alle nødt til å hoppe på den håpløse, interaktive, ram/bandwidthslukende web2.0 bandwagonen? Carl Endret 13. desember 2007 av Carl M Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor er alle nødt til å hoppe på den håpløse, interaktive, ram/bandwidthslukende web2.0 bandwagonen? Carl Fordi det er poppis Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Fremsiden på hw.no er vel nesten så bra som den kan bli(perfekt/opskriften på et godt design), men det kan være greit å friske opp litt. Når det gjelder litt større forandringer(de skal helst være små), så ville jeg fokusert på fks. "greinene" fra forsiden: Fks. lanseringsguiden eller bruktmarkedet... Btw: poppis!? Ordvalg, ordvalg! (herregud... ) Endret 13. desember 2007 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor er alle nødt til å hoppe på den håpløse, interaktive, ram/bandwidthslukende web2.0 bandwagonen? Carl Fordi det er poppis Det eneste jeg ville hatt annerledes er generell støtte for større oppløsning, sider dekker såvidt halve skjermen min her... Ja også alltid: jo mindre kb en side tar, jo bedre. Hvis jeg ser flere lenker representert ved fancy små grafiske knapper isteden for beskrivende tekst tror jeg at jeg eksploderer. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg syntes de burde trekke ut de 50 mest aktive på siden og forumet Derfor håper jeg at selv om jeg bare har vært her i nesten 3år, stiller nokså bra med gjennomsnittlig 2.2-2.3poster i forumet hver dag (mesteparten av dem er under "diskuter artikler (HW)") og konstant vært på Hardware.no siden jeg ble medlem i 2005 *Håpe, Håpe* sorry my friend har 10,2 poster dag'n maks 20stk i OT baren (altså er behjelplig til en viss grad ) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor er alle nødt til å hoppe på den håpløse, interaktive, ram/bandwidthslukende web2.0 bandwagonen? Carl Fordi det er poppis Det eneste jeg ville hatt annerledes er generell støtte for større oppløsning, sider dekker såvidt halve skjermen min her... Ja også alltid: jo mindre kb en side tar, jo bedre. Hvis jeg ser flere lenker representert ved fancy små grafiske knapper isteden for beskrivende tekst tror jeg at jeg eksploderer. inne på noe der... Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg syntes de burde trekke ut de 50 mest aktive på siden og forumet Derfor håper jeg at selv om jeg bare har vært her i nesten 3år, stiller nokså bra med gjennomsnittlig 2.2-2.3poster i forumet hver dag (mesteparten av dem er under "diskuter artikler (HW)") og konstant vært på Hardware.no siden jeg ble medlem i 2005 *Håpe, Håpe* sorry my friend har 10,2 poster dag'n maks 20stk i OT baren (altså er behjelplig til en viss grad ) Wooo, gratulerer! ....... Eh. ________ Synst det er greit av hw å ta eit nytt sprang i utviklinga. Er igrunn på tide med ein liten refresh. Berre ved å invitere vilkårlege folk til beta, viser jo at dykk tar prosessen seriøst. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Har meldt min interesse. Hardware.no, og gamer.no er de beste sidene, og de jeg bruker mest når jeg skal ha info om nye datating, spill osv. Vil gjerne være med å hjelpe til å betateste, og kanskje gjøre de nye sidene deres enda bedre. Endret 13. desember 2007 av aleksanderro Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Men en ting som burdte fikses på er at siden ytnytter skjermoppløsningen ebdre både forside og forum da jeg sitter på en 24" 1920x1200 får jeg hvite kanter .... eks.... Endret 13. desember 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 The Ghost: Velg skinnet "Hardware.no Dynamisk," så tilpasser forumets bredde seg til skjermoppløsningen din. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) For jeg spørre hvordan da jeg ikek fant det ut etter en liten research .... Endret 13. desember 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 For jeg spører hvordan da jeg ikek fant det ut etter en liten research .... Nederst på siden, til venstre. Der er det en dropdown-meny, hvor du ser "Diskusjon.no". Bytt denne til "Hardware.no Dynamisk". Lenke til kommentar
huf Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 For jeg spører hvordan da jeg ikek fant det ut etter en liten research .... Sjå ned til venstre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Btw: poppis!? Ordvalg, ordvalg! (herregud... ) Jeg burde kanskje satt hermetegn rundt det ordet for at folk skulle skjønne at det var et forsøk på humor Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Fant det Men er en liten hvit kant på høyre hjørne nå Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Får håpe at dette blir blir bra da... Personlig er jeg godt fornøyd med hvordan HW.no ser ut i dag. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Likte dynamisk greia:P alltid vert litt kjedelig bare og bruke halve skjermen på hw.no Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Javel, da var min søknad sendt. Er meget spent på det nye designet vertfall Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Likte dynamisk greia:P alltid vert litt kjedelig bare og bruke halve skjermen på hw.no Anbefaler deg IP.Board 2.2.0, men nok OT nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå