genesis Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) /pray at det ikke blir tatt en "itavisen" yesluttet å bruke den for mange år siden, etter at det ble mer reklame enn nyheter... Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Syns "thumbnail'n" så frisk ut vertfall Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 If it ain't broke, don't try to fix it. Fungerer fortreffelig som det er. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 håper inderlig dette ikke blir likt ITAvisen! Alt for mye reklame og uoversiktlig og for masse fargeklatter og dritt. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Med ITAvisen var det snakk om redesign, jeg har inntrykk av at Hardware-nettverket går mer mot realign. Sånn sett tror jeg ikke de aller største pessimistene har altfor mye å frykte, og vi får dessuten mulighet til å påvirke utfallet ved å bli betatestere. Derfor oppfordrer jeg personlig spesielt pessimistene til å melde seg på for betatesting. Endret 13. desember 2007 av Haraldson Lenke til kommentar
reichspöbel Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg er etterhvert generellt imot såkallte "fornyelser" etc. på webdesign/innhold. Det medfører ofte bare unødvendige ergrelser. Qxl, sparkjop, u name it.. If it ain't broke, don't fix it. Hadde det vært opp til deg så hadde vi vel fortsatt vært her: http://web.archive.org/web/20000229191346/...://hardware.no/ Eller? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Da har jeg og meldt meg på Får håpe jeg kommer med da. Men håper inderlig at de ikke tar en "ITAvisen" for gudsskyld ikke gjør en slik flopp bruk de hvite og blå fargene og få et design som funker og ser bra ut etter adblock har vært å rensket litt Endret 13. desember 2007 av Exentler Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hadde det vært opp til deg så hadde vi vel fortsatt vært her:http://web.archive.org/web/20000229191346/...://hardware.no/ Hehe, du mener vel dette: http://www.geocities.com/Pipeline/1500/hardware-norge.htm (Hardware.no anno 1998) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Synes at layout er ganske bra på hw.no, mens det blir litt mer "tull" på fks. gamer.no (da tenker jeg spesielt på måten artikklene er satt opp) Get your own Free Home Page hehe... Endret 13. desember 2007 av 2ball(s) Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Håper bare at de ikke har bestem seg for å bytte uansett hva testerne sier. Dvs. bruk betatesten fornuftig - vær åpen for at det faktisk er best å beholde det man har. Ta det heller som et klapp på skulderen for et bra nåværende design i såfall. (og betatesterne må være tilsvarende åpne for nye ting og motsette seg bytte før de faktisk har prøvd litt) Master of the obvious for noen kansje, men ser så ofte at man går i den fella der. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Synes ofte at layouten blir merkelig i opera, håper det blir gjort noe med dette. (teksteb blir ikke midtstilt f.eks.... -Tet Lenke til kommentar
Mit Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Synes at layout er ganske bra på hw.no, mens det blir litt mer "tull" på fks. gamer.no (da tenker jeg spesielt på måten artikklene er satt opp) Støtter denne, at artikklene blir spredt rundt på siden slik som hos Gamer.no gjør det mer uoversiktlig. Jeg hadde et håp om at HW ikke ville gå vekk fra sin gode gamle liste, selv om det nå ser slik ut. Om det er planen, behold heller siden slik den er nå. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg er etterhvert generellt imot såkallte "fornyelser" etc. på webdesign/innhold. Det medfører ofte bare unødvendige ergrelser. Qxl, sparkjop, u name it.. If it ain't broke, don't fix it. Hadde det vært opp til deg så hadde vi vel fortsatt vært her: http://web.archive.org/web/20000229191346/...://hardware.no/ Eller? En viss modernisering er selvsagt tidvis nødvendig, men ofte har det skjedd at websteder tar for hardt i, og må gå tilbake på enkelte tingen etterhvert, ála tre skritt frem, og to tilbake igjen Bare forandringen ikke blir gjort for pompøs og storslagen, går det sikkert bra. Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Synes at layout er ganske bra på hw.no, mens det blir litt mer "tull" på fks. gamer.no (da tenker jeg spesielt på måten artikklene er satt opp) Støtter denne, at artikklene blir spredt rundt på siden slik som hos Gamer.no gjør det mer uoversiktlig. Jeg hadde et håp om at HW ikke ville gå vekk fra sin gode gamle liste, selv om det nå ser slik ut. Om det er planen, behold heller siden slik den er nå. støtter denne veldig dere må ha den listen med nyheter og ikke begynne med sånne prioriteringer. da ser du om det er noe nytt og enkelt å følge med. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Det virker som det er en felles mening om at siden ikke skal forandre seg for mye. Det viktigeste er at det er god oversikt og at dere ikke blir litt høy i hatten og legger hele siden om til rosa (eller en vilken som helst "skrikende" farge), men heller beholder de avslappende og "rolige" fargene som er i dag. Edit: og har artiklene i en liste ikke minst(!) Endret 13. desember 2007 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor skal dere bytte i det hele tatt? Stress og Kingsize gjorde det, og resultatene var ikke spesielt bra... Når dere har noe bra som funker, hvorfor bytte da..? Lenke til kommentar
ultraaa Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvorfor forandre designet som er nå? synes alt er fint, cleant og enkelt å ha med å gjøre - så hvorfor ødelegge det ? Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg fikk vondt i magen da jeg leste at HW skal få nytt design. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Gleder meg til å se resultatet av dette. Jeg håper jeg blir tatt ut. Re-designing kan funke om de rette folkene gjør det. Telenor er et glimrende eksempel. De har hatt utrolig mange design opp gjennom årene, og nesten hver gang har det funket. Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Blir spennende, dette. Er også tilhenger av oversiktlige og rene/pene nettsider. Meldt meg på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå