Gå til innhold

Vil du se vårt nye design?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med ITAvisen var det snakk om redesign, jeg har inntrykk av at Hardware-nettverket går mer mot realign. Sånn sett tror jeg ikke de aller største pessimistene har altfor mye å frykte, og vi får dessuten mulighet til å påvirke utfallet ved å bli betatestere.

 

Derfor oppfordrer jeg personlig spesielt pessimistene til å melde seg på for betatesting.

Endret av Haraldson
Lenke til kommentar

Håper bare at de ikke har bestem seg for å bytte uansett hva testerne sier. Dvs. bruk betatesten fornuftig - vær åpen for at det faktisk er best å beholde det man har. Ta det heller som et klapp på skulderen for et bra nåværende design i såfall.

 

(og betatesterne må være tilsvarende åpne for nye ting og motsette seg bytte før de faktisk har prøvd litt)

 

Master of the obvious for noen kansje, men ser så ofte at man går i den fella der.

Lenke til kommentar
Synes at layout er ganske bra på hw.no, mens det blir litt mer "tull" på fks. gamer.no (da tenker jeg spesielt på måten artikklene er satt opp)

Støtter denne, at artikklene blir spredt rundt på siden slik som hos Gamer.no gjør det mer uoversiktlig. Jeg hadde et håp om at HW ikke ville gå vekk fra sin gode gamle liste, selv om det nå ser slik ut.

Om det er planen, behold heller siden slik den er nå.

Lenke til kommentar
Jeg er etterhvert generellt imot såkallte "fornyelser" etc. på webdesign/innhold. Det medfører ofte bare unødvendige ergrelser. Qxl, sparkjop, u name it.. ;)

 

If it ain't broke, don't fix it.

 

Hadde det vært opp til deg så hadde vi vel fortsatt vært her:

http://web.archive.org/web/20000229191346/...://hardware.no/

 

Eller?

 

En viss modernisering er selvsagt tidvis nødvendig, men ofte har det skjedd at websteder tar for hardt i, og må gå tilbake på enkelte tingen etterhvert, ála tre skritt frem, og to tilbake igjen

 

Bare forandringen ikke blir gjort for pompøs og storslagen, går det sikkert bra. :)

Lenke til kommentar
Synes at layout er ganske bra på hw.no, mens det blir litt mer "tull" på fks. gamer.no (da tenker jeg spesielt på måten artikklene er satt opp)

Støtter denne, at artikklene blir spredt rundt på siden slik som hos Gamer.no gjør det mer uoversiktlig. Jeg hadde et håp om at HW ikke ville gå vekk fra sin gode gamle liste, selv om det nå ser slik ut.

Om det er planen, behold heller siden slik den er nå.

 

støtter denne veldig

 

dere må ha den listen med nyheter og ikke begynne med sånne prioriteringer. da ser du om det er noe nytt og enkelt å følge med.

Lenke til kommentar

Det virker som det er en felles mening om at siden ikke skal forandre seg for mye.

Det viktigeste er at det er god oversikt og at dere ikke blir litt høy i hatten og legger hele siden om til rosa (eller en vilken som helst "skrikende" farge), men heller beholder de avslappende og "rolige" fargene som er i dag.

 

Edit: og har artiklene i en liste ikke minst(!)

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...