Agrostar Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Veit at det er gammalt, men eg lurde på kva som var forskjellen på Halo og Halo Combat Evolved? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det er det samme spillet, man reffererer bare til det som "Halo" Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Man har jo også PC versjonen som het "Custom Edition" etter hva jeg husker. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 13. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2007 PC versjonen min heiter Combat Evolved Lenke til kommentar
Laland Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Man har jo også PC versjonen som het "Custom Edition" etter hva jeg husker. Da tror jeg du husker feil. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Man har jo også PC versjonen som het "Custom Edition" etter hva jeg husker. Da tror jeg du husker feil. Jeg nekter å ta feil. *Søke google* Ah. Custom Edition var en add-on som bare var til PC. Jeg hadde delvis rett. Yesss. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Alle halo(1) spilla heter combat evolved Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Alle halo(1) spilla heter combat evolved NEI! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Alle halo(1) spilla heter combat evolved NEI! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Fra Wikipedia Halo: Combat Evolved (or, more commonly, Halo or Halo 1) is a first-person shooter (FPS) video game developed by Bungie Studios. Dette betyr altså at det alltid har hett Combat Evolved, men det er mest vanlig å si Halo og Halo 1. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Meinar eg har sett eit Halo cover ut CE. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Meinar eg har sett eit Halo cover ut CE. Tror det er noen som har laget den selv ... Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2007 Ojoojojooj, pratar me piratar her Eller er det covenants som har vore på ferde. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Alle halo(1) spilla heter combat evolved Men tilleggspakken het "Halo: Custom Edition" og fulgte med level-ed og sånt. Lenke til kommentar
Waaghals Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 (endret) Det fulle navnet til spillet er "Halo: Combat evolved". det heter dette både på PC og på XBOX. gearbox software gav ut en ekstra versjon av halo til pc gratis som bare inneholdt multiplayer kalt "Halo Custom Edition" Det eneste som var annerledes med custom edition i forhold til vanlig halo var at CE hadde map editor, var gratis, manglet singleplayer og bare var på PC. den vanlige orginale Halo til Xbox og PC/MAC var "Combat Evolved", det finnes ingen tilleggspakke eller add on slik som mange her ser ut til å tro. Edit: Trur det bildet av halo-coveret er fra den japanske versjonen (NTSC/J) der de sannsyneligvis droppet undertittelen for enkelhets skyld. Endret 18. desember 2007 av Waaghals Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå