Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Var vundt å drite i dag

Gjest weiss

Anbefalte innlegg

Gjest Gutten16

I dag når jeg var på do for å drite, så gjorde det vundt når jeg skulle drite...ikke store intense smerter, men ikke behagelig jallefal!

Ble egentlig litt redd... hva er det? er det ufarlig? er det normalt?

Takker for svar.:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Om du fikk ut avføring igår, og den var stor og fast, så har du sikkert fått ei rift. Så når du da gikk på do idag, og hadde enda mer som skulle ut, så har du nok pirret på den rifta, og komt borti. Se etter blod i avføring neste gang du skal avføre. Om du da finner blod, så kan du nok kjenne det neste dag.

Anbefaler at du kjøper flytende laktulose, eller annen veske som gjør at avføringen din blir gjort om til en bløtere avføring, og mindre. Når du da gjør dette, vil det bli mer som en diare, og du slipper å få sår i bakenden.

Apropo det såret: det er ikke farlig og få rifter av den grunn, og det vil gro tilbake etter en dag eller to.

Håper det hjalp deg :)

Lenke til kommentar
Gjest Gutten16

I dag var det ikke noe vondt i det hele tatt!:D

Trur ikke det var sår i går... og heller ikke en kjempebæsj:P....

Var en helt annen type smerte...

Lenke til kommentar

Hvorfor avslutter du setningen med tre punktum? Du skremmer meg nesten :p

Er sikkert ikke noe farlig, var nok bare en litt brei en, tror du ikke?

Det kan jo nemlig være at du dreit den ut sideslengs istedet for den vanlige veien. Når driten så falt i dass, kunne du jo ikke umiddelbart vite om på hvilken måte den kom ut..

Endret av steffenz
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...