Øystein.F. Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Dei levande døde nekta å gi seg, og no kan du drepe dei med ditt farlegaste våpen; Wiimoten. Les mer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg tipper Spillmagasinet spilte det aleine, for de ga det 2'er Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 syns spillet er gøy med bare en også, men det er veldig vansklig, spesielt bosser, du gjør rett og slett ikke nok skade alene Lenke til kommentar
Blib Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Håh, konge. Gleder meg stort til å få spillt det. VI er 4 folk her som alle vil spille, så det blir vel rundet 2 ganger her i huset iallefall. Hadde håpet på 4-player, men coop er uansett herlig. Lenke til kommentar
kinag Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg tipper Spillmagasinet spilte det aleine, for de ga det 2'er Uansett så skal vel ett spill vurderes fra begge sider (single/multiplayer) før en full karakter skal gis, så frem til spillet ikke kun er en av delene. Er i alle fall det jeg skulle tro. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vurderer ein import på denne her altså, men eg lar det ligge ved ro til etter jul tenker eg. Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Grei anmeldelse og enig med karakteren, men tror alle som har spilt Resident Evil 0-3 vil finne interesse i histiorien også. Interessant å endelig se spillene fra Weskers synespunkt. Synes også 1player var moro, men litt ensformig. Skuespillerne var helt greie, men mange av replikkene høres ut som om de er skrevet av unger... Endret 14. desember 2007 av P1ay Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 No er det jo nesten slik at dårlig skuespill har vert ein tradisjon i RE spillene fra dag 1. Man kan jo alltids håpe det skjer forberdinger frem til RE5 Lenke til kommentar
Hampern Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Må man stå for å kunne bruke denne wii-zapperen eller funker det å sitte å? Bra annmeldelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg