BlastyTrasty Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Trur du misforstår Zlimy. Det kostar ikkje nokon noko som helst å få lasta ned demoar. Einaste dei som faktisk betalar for tenesta som får den først. Er ikkje så vanskeleg å forstå egentleg. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Misforstår nok ingenting. Det blir jo et definisjonsspørsmål, men slik jeg ser det er demoer på slippdatoen blitt en del av tjenesten (XBL). Og derfor er det også et salgsobjekt, siden tjenesten er et. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Tror ikke mange hadde reagert om det var slik fra starten av, men nå som det plutselig forandres vil det bli sett på litt annerledes. Er forståelig, men så lenge det ikke blir du ikke får tak i demoen (på 360) før etter release dato ser jeg ikke helt problemet. Er det noen forskjell om man får prøve demoen en uke eller to før release? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Er det mulig. Hvorfor gjør MS sånn? Er ikke noe kjempeproblem for meg ettersom jeg får lastet ned demoen gratis på psn senere i dag, men det irriterer meg noe sinnsykt at ms skal melke penger ut av folk for hver eneste lille ting. Bakgrunnsbilde? det blir 5 kr, tema, 5kr, iconer, 5kr.. og i tillegg skal man betale en 50lapp i mnd for å spille med andre. Snart kommer det vel en xbox hvor du må putte på en femmer hver gang du skal skru den på. Xbox live er overlegen PSN, og er verdt pengene mtp. online spilling, etter min mening. At tema, ikoner koster penger er det vel utviklerne som bestemmer? Uansett, dere med silver abonnementet får ikke demoer senere, det er vi med Gold som får det før. Se på det sånn. Og såklart skal folk som betaler få flere fordeler, sånn er det alltid. Kjipt hvis dere gjerrigknarker (no offense ) skal gjøre at vi som faktisk betaler, får elendig nedlastingshastighet. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Det tar tid å lage ikoner og themes, så klart må man ta seg betalt for det, ingen jobber for veldedighet. Må si at det er litt overpriset. Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Uansett, dere med silver abonnementet får ikke demoer senere, det er vi med Gold som får det før. Se på det sånn. Jeg syntes det er feil måte å se det på. Når det gjelder Burnout Paradise demoen så hadde jo utvikleren på hjemmesidene sine en nedtelling til når demoen skulle bli sluppet. Og når den i tillegg skulle bli tilgjengelig på PSN samme dag så mener jeg at det er de med sølv abonnementet som får demoen senere. Etter min mening burder demoer som er annonsert med dato samt demoer som er tilgjengelige på PSN være likt tilgjengelig for alle med Xbox Live konto uavhengig om de har gold eller silver. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Dem har helt sikkert notert et sted med liten skrift "Gjelder kun for XBOX LIVE Gold Membership" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå