TheIlluminated Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jeg har tenkt å kjøpe meg enermax, ikke bare p.g.a støyen til min Chieftec PSU, men også for at den er varm! Noe som jeg tror påvirker resten av maskinen og spesielt da inni. Er enermax sine "kaldere", i den forstand at luften som kommer ut av den er kald? Min er veldig varm Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Varmlufta fra PSUen blir jo blåst ut bak hvis vifta går rette veien så derfor er det tvilsomt om du vil merke store forandringer "innvendig" (system temp) En annen ting er at Chieftecen bråker, har den samme sjøl og har tenkt å bytte vifte når jeg får tid og ork. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Når jeg tar av sidedøren og holder handa på PSU'en, kjenner jeg at den er varm. Dette syns jeg er irriterende Lenke til kommentar
oddivato Skrevet 8. februar 2003 Del Skrevet 8. februar 2003 Jada det er det som kalles for "håndvarmt" og det vil du du nok kjenne uansett koss PSU du setter inn. Men som sagt før, det meste av varmen blir blåst ut og i og med at varmlufta går til værs og PSUen sitter øverst i kassa vil du nok ikke merke store forskjellen uansett om du bytter PSU. Bortsett fra støyen da. Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 8. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2003 Takker for innlegg, men jeg vil gjerne at noen som har en enermax PSU kan si om den er varm når man tar på den eller ikke. Slik at jeg får 100% fakta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå