ashwa Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Vel jeg har fått igang en klan, men før vi hevder oss på clanbase så trengs noen treningskamper.. så hvis noen styrer med en tf2 klan og vil spille en rimelig organisert kamp så ta kontakt med meg her eller via steam.. [1UP]ashwa er nicket.. eller enkelt og greit ashwa Jeg disponerer en server som jeg kjører clanbase regler på for øyeblikket.. og jeg vil spille pointcapture maps siden det er det som blir spillt på ladder Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Hey, QA er nok interessert i å bli med på noen treningskamper da. Vi er jo fortsatt litt i startgropa, og jobber med å sette oss sammen, men vi kunne virkelig trenge litt clantrening. Var forresten en fornøyelse å spille med deg på den FF-on serveren her om dagen. Endret 14. desember 2007 av Armitage2 Lenke til kommentar
ashwa Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 Var forresten en fornøyelse å spille med deg på den FF-on serveren her om dagen. hmm det må være ei stund siden siden ff ikke kan skrues av lengre men skal da alltid være en fornøyelse Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 neida, var bare 2 uker siden. vet ikke helt hvordan de fikk til det, men det var nå på en utenlandsk server. Vet ihvertfall at det var utrolig irriterende når folk på mitt eget lag drepte meg bare for moro skyld. AArrgh. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Ja, jeg tror vi i QA kunne trengt en treningskamp eller to Har adda deg som venn for lenge siden, ashwa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå