held hofftage Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Hei! Nå er det slik at jeg har et problem: Jeg holder på å legge på meg! Begynner å merke at jeg får ølvomma. Problemet begynte etter at jeg var ferdig på videregående, og begynte å jobbe på ei skole. Har 8 timer arbeidsdag (8-16) og kommer ikke hjem før 17, og når jeg er ferdig på arbeidet tar jeg meg en tur på butikken for å kjøpe snickers og cola ( er seriøst addicted til disse søtsakene). Men så er det slik at når man er ferdig etter en lang arbeidsdag så er man ganske sliten( blir ofte trøtt og skal ta meg en middagslur) Har så lyst til å begynne å trene, men syns det er så tungt med tanke på mørketida og glatte veier for jogging, etc. og er aldri motivert for det etter arbeidet, så ender med at jeg sitter og gamer istedet. Noen som har enkle og gode tips til mosjon og slanking? Er ikke blitt feit, men føler på meg at det er like før og at det er på tide å gjøre noe med saken! Takker for alle svar! ( helst ikke Tv-shop alternativer, er skeptiske til dem ) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det finnes ingen snarveier er jeg redd for. Du må nok ta deg noen runder med deg selv ...! Kutt ut søtsaker. Spis fornuftig, og til riktige tider. Slutt med å fortelle deg selv hvor sliten, eller hvor vanskelig det er å trene. Finn treningsaktiviteter som du liker. Sett deg klare mål, og hold fokuset rettet mot disse. Lykke til! Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Det vanskeligste er å komme i gang.. Og å slutte med snickers og cola, men det klarer du.. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Neste gang du er på butikken kan du kjøpe en halvliter skummet melk og ei gulrot, før du jogger en tur/begynner på treningsstudio. Finnes ingen andre måter å komme raskt i form på. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Var redd jeg skulle havne i samme situasjon selv da jeg startet i militæret. Kuttet ut småspising, trener regelmessig, og prøver å leve sunt. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Sett bort fra alderen er det godt å vite at man ikke er alene, og det er du ikke. Jeg antar PencilCase har rett uansett hvor mye vi hater det og ikke vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå